RS-485 - Kannettavat rajapinnat

S

smitchell

Guest
Hei, minun on joitakin perusasioita info siitä, miten tietoja RS-485-verkon osaksi ikkunat.Sen on seurantaverkkoa, että olemme koota, ja tietokone käytetään yleensä olla latop (ei sarjaportti).

Voiko joku antaa minulle perus explaination siitä, miten minun pitäisi interface tietokone on liitetty verkkoon, ja miten saan tiedot on ohjelmisto, joka meidän täytyy kirjoittaa.Anteeksi, im vielä uni ja im uutta tällaista ...

Kiitos paljon,

Sam

Pohjimmiltaan, sinun täytyy saada signaaleja RS-485-verkon osaksi kannettavan tietokoneen ja että rajoissa mitä kannettavan tietokoneen tukee.

Yleensä voit ostaa tai rakentaa RS-232 RS-485-muuntimen ja joitakin ohjelmia, mutta ilman sarjaporttia, tämä on hyödytöntä.

Saattaa olla RS-485 on rinnakkaisporttiin muuntimen jossain siellä.

Lisäksi on RS-485 ja RS-232 PCMCIA-kortit.Odotan, RS-485 maksavan enemmän vain siksi, että he eivät ole niin yleisiä, joten se saattaisi olla edullisempaa käyttää RS-232-kortin ja muunnin.

Joten kerran ive sai vaaditun adapterit ja sen kaikki koukussa ylös, Miten päästä tietoihin, jotka on ohjelmiston?

Olen lukenut joitakin järjestysnumero - USB-muuntimet, jotka luovat virtuaalinen com-portti.Miten voin itse saada tietoja siitä, että satama kirjoitettaessa ohjelma C ?

se on eri saada se virtuaalinen portti vastakohtana todellinen sarjaportti on PC: llä?

Kiitos,

Sam

Olen ohjelmoitu virtuaalisen portin avulla Toshiba laptop (Visual Basic).Tarkoituksena on simulaatio, ennen kuin yrität ohjelmistoista todellinen tietokone, jolla on RS-232-porttiin.Mistä nimi itse (virtuaalinen COM-portti), se merkitsee sitä, että se olisi "näyttää tavallista COM-portti" meille kuin ohjelmoija, joten meidän ei tarvitse "eksoottisiin" asia meidän tarkoitukseen.Jos käytät Microsoft Visual C , voit käyttää MSCOMM32 ActiveX helpottaa kehitystä.En ole kokeile tätä compoenent vuonna Borland C Builder (AFAIK C Builder tukee myös ActiveX), mutta se toimii sakon VB ja VC .

terveisin,

Pinczakko

U löytää tietoa mistä kirjan nimeltä "Serial Port Complete"

Terveisin
Gopi

smitchell wrote:

se on eri saada se virtuaalinen portti vastakohtana todellinen sarjaportti on PC: llä?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back