RS232 ongelma

A

Abenarif

Guest
Olen oman piirin whitch määräysvaltaa Kassa (avata ja sulkea) minun arvoitus alkaen, kun tietokone pois päältä ja sitten käynnistyksen laatikko auki auto, mielestäni minun ongelmani kanssa tehtävästä, joka tarkistaa laitteen

sinun on annettava tiedot siitä, suunnittelu: laitteistot ja ohjelmistot voivat auttaa.Muista ei ole helppoa troubelshoot kanssa mitään kädessä

By "tietokone" do you mean PC Windows?Jos näin on, se voisi olla yhteinen ongelma, että Windows tarkistaa sarja hiiren aikana käynnisty.Voit kiertää tämän voit muokata boot.ini lisätä jotain:

/ NoSerialMouse

Tämä koskee kaikkia satamia.Voit kertoa Windows ei ole sarja-hiiri on vain yksi portti näin:

/ NoSerialMouse: COMx

Tai useita portteja luettelemalla ne näin:

/ NoSerialMouse: COMx, y

Kiittää u kaikki

Kun tietokoneen käynnistämistä, se tarkistaa laitteiston DTE DCE ja muut nastat käytössä jonkin aikaa ja nopeasti.

Ok Minä lähetän Circuit myöhemminLisätään 13 minuuttia:Tässä on piiri, joka toimi hyvin.
Huomaa, että minun ongelma ei ole XP, koska vain kääntää PC pakkauksessa auki (solenoidi auki)Lisätään 3 minuuttia:http://images.elektroda.net/40_1251107370.jpgLisätään 57 minuuttia: [/ img]
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

mitään ongelmaa ei näytä olevan peräisin laitteisto.
Kysymykseni on, mitä ohjelmia käytät V?
Kuten edellä mainittiin pc tarkastukset oheislaitteet prosessin alussa esimerkiksi hiiri pc lähettää signaalin ja odottaa signaalia hiiren hiiri lähettää ascii kerron, että olen täällä niin, että viestintä alkaa.

Tarkista tämä kirja sarjaportin on hyvä
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=361930&highlight =

Hyvää huomenta kaikille

Olen käyttänyt VB6 ja olen ammatillisen ja valvoa pitkään, olen suunnitellut ja muokattujen PCB-levyt, joilla ei ole ongelmia, olen uusi ja sarjaportin ja sama tapahtui kun u käyttö rinnakkaisportti, kun Järjestelmän käynnistystä satunnaista tietoa tulee tämän antaa koneiden näistä satamista on toiminut kuin hullu, voin ratkaista tämän ongelman Electronics, mutta tämä on enemmän komponentteja ja haluaisin tietää, onko "SA-komentoa tai vaihtaa kuten / NoSerialMouse: COMx ja Tämä toimii vain, kun käyttöjärjestelmä valvonnan järjestelmää eikä käynnistys.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back