RS232 -> PS / 2 keyboard wedge

V

v

Guest
Etsin homebuilt hanketta, joka toteuttaa RS232 -> PS / 2 näppäimistö kiilan samanlaisia kuin käyttää viivakoodilukijoiden.

Tiedättekö jotain tällaista (esim. hankkeen lähteet (AVR, PIC, '51))?

katso www.avrfreaks.com hankkeen sesión (PS / 2-näppäintä emulaattori) ja viivakoodi scaner muunnin.Lisätään 2 minuuttia:http://www.freeweb.hu/vfx/proj/hi01/hi01.html

PS2 Keyboard Emulator AT8515

.

Thx lähettämiselle näitä mielenkiintoisia linkkejä, mutta ei mitään hanketta, joka toteuttaa näppäimistön kiilaa.

En tarvitse mitään näppäimistön tilalle tarvitsen laitteen välillä näppäimistön ja tietokoneen, joka pystyy katkaista näppäimistön sane valtio noudattaa protokollaa, lähetä viesti vastaanotettu RS232 ja liitä näppäimistö jälkeen.
Buttonbox on lähellä, mitä tarkoitan.

HiFi ..

Olen tarvitaan laite, joka on samanlainen kuin näppäimistön kiilaa.

-------------------------------------------------- -------------

Alla on minun kuvaus:Otsikko: Laitteen ohjata tietokoneeseen etäyhteyden käyttämällä näppäimistön satamassa yksinkertaisin
RS232 merkkijono

Olen kirjoittanut C -sovellus lähettää RS232-sarja-tiedot yhteen tietokoneeseen ja haluan tiedot on saatu toiseen tietokoneeseen ja kaapata kuten näppäimistön.Nämä näppäimistön voidaan käyttää missä tahansa ikkunassa s sana sovelluksia ja näytti ikään kuin ne kirjoitetaan näppäimistöltä.

Olen myös koodattu ohjelmaa siten, että kutakin ASCII-merkki, se muunnetaan se s vastaava joukko scancode.Esimerkiksi on käännetty IC FOR IC ja lähettää As String ICF0IC yli sarjaliitäntäyhteys.Tämä takaa scancode on oikein tulkittu keyboard controller vastaanottimessa n puolella PC.

En kuitenkaan tiedä, miten edetä täytäntöön laite, että voidaan saavuttaa muuntaminen RS232 tietojen näppäimistön tietoja.

Qn (): Voiko joku auttaa minua kaavamaisen mallin tai antaa neuvoja?Olen keksiä koko kaavion.Miten laitteen pitäisi käyttäytyä, mutta olen varma, onko se s oikein.

Kiitos.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back