RS232 VHDL koodi Spartan-3E

F

frid4y

Guest
Olen Xilinx Spartan-3E ja mitä haluan tehdä on tämä: Paina painiketta ex. Itä Button pöydällä ja lähettää signaalin esim.. "00101100" on laite toisessa päässä Spartans RS232-porttiin. Kuten kun painan nappia ja ledit ovat Haluan lähettää tämän signaalin yli sarjaportin avulla sanoa PC toisessa päässä. Ainoa asia, olen tehnyt on lähettää merkin kautta HyperTerminal hallitukselle ja palauttaa minulle toisen merkin. mutta kun yritän käyttää laudalle Master i jumiin. Kuin luulisi Olen uusi tällä alalla. Thanks.

Tässä on yksi mahdollinen projekti. Aina kun painiketta painetaan, voit ladata siirtorekisteri kanssa haluttu sarja bittikuviosta, mukaan lukien alku-ja stop-bittiä. Kello siirtyy rekisteröidy ulos sarjaportti. Tietenkin tarvitset myös siirtonopeus laskuri, joka ohjaa muutosta korko. Voit myös joutua debounce painiketta. Se on vain yksi yleinen lähestymistapa.

Olin ajatellut kirjoittaa Wishbone Master liitäntä niin, että se käynnistyy aina kun painan nappia hallituksen ja lähettää liittyviä tietoja, jotka painiketta. Vain lähettämällä tiedot kuin ehdotettu se ei ole aina varma, jos tiedot lähetetään, jos kanava on varattu. Asia on, että yritän kirjoittaa VHDL koodi ilman paljon kokemusta tällä alalla. --- Päivitys alkaa --- olen vihdoin tein sen! Käytin Wishbone käyttöliittymän lähettää ja vastaanottaa tietoja FPGA-PC ja huomenna yritän ajaa robottikäsivarsi käyttäen signaalien lähetän kautta sarjaportti FPGA Robottikäsivarren. Toivottavasti se toimii. --- Update päättyy ---

Hei Voitko antaa minulle koodin? Katson käyttäen RS 232 liian ja olen ottaa muutaman probs

Saan tämän koodin samoin? Yritän lähettää tietoja RS232 COM-portti. Kiitos paljon.

Löydät koodi INT pong kirja. Tässä on NME kirjan FPGA prototyyppien by VHDL Esimerkkejä: Xilinx Spartan-3-versio

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back