SÄÄNNELLYISTÄ & SÄÄNTELEMÄTÖNTÄ DC / DC-muunnin

E

ericmar

Guest
Hei,

Voi Tiedän wats ero säänneltyä ja SÄÄNTELEMÄTÖNTÄ DC / DC-muunnin?TI on tällaisia pienoiskoossa eristetty DC / DC-muunnin.Heidän DCR01 sarja on säännelty samalla niiden DCV01 sarja on SÄÄNTELEMÄTÖN yksi.

Itse asiassa, haluaisin tietää, jos DC / DC-muunnin, joka tarjoaa vain 1000 ~ 1500 Vrms eristys jännite, voidaan toteuttaa luokan II BF lääkinnällinen laite vai ei?On eristys jännite tarpeeksi?Olisiko ne eivät täytä vaatimuksia?

Onko olemassa muita pienempiä pienoiskoossa eristetty DC / DC-muunnin saatavilla markkinoilla tällä hetkellä?Tiedän ADI oli uusi osa tulossa tämän vuoden loppuun mennessä, niiden ADuM524x, mutta integroidun DC / DC-muunnin voi myös tarjota vain enintään 1000Vrms eristyksen jännite.Tämä on ehdottomasti hyvä siru, jos ne voivat lisätä eristystä jännitettä sanoa 4kV koska se on digitaalinen katkaisu integroidun DC / DC-muunnin, joka on pieni ja hyvin teollisuuden ja lääketieteen soveltamista.

Thanks for any help etukäteen.

Terveisin,
Eric

Ero sääntelemättömän ja säänneltyjen DC-DC-muunnin on sama kuin välillä sääntelemättömän ja jännitelähde: säänneltyjen lähtöjännite on vakaa ja pysyy vakiona (no, melkein) tasolla uregulated jännite laskee, kun kuormitus (ilman kuormaa jännite voi on> 20% suurempi kuin täydellä kuormalla) ..
Useimmat näistä pienoiskoossa DC-DC-muuntimet ovat uregulated lähtö ..
Löydät valikoituja tuotteita 3kV tai jopa 6kV jännite erikseen, esim. NMV-sarja on mitoitettu 3kV ja NMS-sarja on mitoitettu 6kV (C & K-teknologian sekä sääntelemättömän), REC5 tai REC3-sarja (vuodesta RECOM, säännelty output)) on mitoitettu 4kV erikseen ..

Terveisin,
IanP

hi IanP,

Thanks for help!

Valitettavasti, DC / DC-muuntimet alkaen RECOM ovat jopa suurempia kuin TI: n yksi.

Mitä fyysinen koko sinä jälkeen, ja voit käyttää muuntimien kanssa sääntelemättömän output?Sääntelemättömän ei tarkoita hyödytöntä tai huono, ja monet applicatins ne ovat lähes yhtä hyvä kuin säänneltyjen ..
Seuraavassa on muutamia esimerkkejä MORNSUN (http://www.mornsun-power.com/), erityisesti 3kV ET subminiature sarja (http://www.mornsun-power.com/products.asp?ClassPath=224, 255, ja toimia = redirect ja valitse Kiinteä tulo - sääntelemättömän output) ..

Terveisin,
IanP

Koko on erittäin suuri ongelma minulle!Itse asiassa, olen Etsin jotain pienempää kuin TI: n DCR01/DCV01 sarja (SMD tyyppi), joka on noin 18mm (L) x11mm (W) x2.65mm (H).

Myös korkeampi eristys parempi!

minulla on DC / DC sääntelijän buck / boost molemmat ominaisuudet, jotka voivat antaa 5V (at) 500mA O / P 4.8V ja 7.5V alue.mutta se on alle 1 $.

Ja 5V ja 12V (at) 1A Step-up
Olen nähnyt LM78S40 tämä on vähemmän kuin 1 $.

Olenko distrubing teidän keskustelun kysymällä täällä jos kyllä kertoa minulle, aion lähettää sen uuden säiettä.

En usko, että voit löytää jokin pienempi DC-DC-muuntimet kuin DCR01/DCV01 ..

Terveisin,
IanP

Dear nikhilele,
Uusi säie ei haittaa ..
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

IanP kirjoitti:

En usko, että voit löytää jokin pienempi DC-DC-muuntimet kuin DCR01/DCV01 ..Terveisin,

IanPDear nikhilele,

Uusi säie ei haittaa ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back