Säädin Tasasuuntaaja kolmivaiheinen Suzuki SV 650

D

darylambra

Guest
Hei kaikki, anteeksi minun huono englanti Toivon, että joku voi ymmärtää minua :). Minulla on ongelma, minun suzuki sv 650 säädin / tasasuuntaaja poltetaan (tämä on 3 ° 5 vuotta). Monet tyyppi oli sama ongelma, ja liuos on parantaa jäähdytin sistem.The generaattoria Suzuki on kolme vaihetta ja pysyvä magneetti. Haluaisin tehdä itse tehty säädin niin voin korjata ja aiheuttaa toisen vika. Etsin paljon piirin tähän tarkoitukseen jopa jonkin verran kuvassa. Vanha säädin oli erilainen järjestelmä: se käyttää 2 scr noin 30 Amper ja muutamia komponentteja hyvin vähän valtaa (diodi 1 ampeeri, vastus 1/4 Watt). Yksi vaihe oli kytketty suoraan positiivinen, säätimen ja kukaan ohjaus tehtiin se (en tiedä enemmän piirin syyksi kattaa hartsi). Joku tietää tällaista asetusta (on olemassa järjestelmä, jossa komponentteja)? On erilaista sääntelyä, joka voi ehdottaa? Joku on kaavio, jossa komponenttien ciurcuit kuvassa? Kiitos kaikille! Dario

En ole yllättynyt, että säädin palavat usein. Useimmat elektroniset laitteet, jotka myyvät niin monet ovat osia pois, jotta ne olisivat kalliita (5 senttiä kukin kymmenen miljoonaa myynyt säästää yhtiö 500,000 dollari). Jos yksi tuhannesta murtuu takuun, se on vielä halvempaa. En kerro miten, mutta kerron miten voisin. Tekisin kolmivaiheinen tasasuuntaaja erillinen säädin kokoonpano ja hyvin pystyy mahdollisesti sulake. Se todennäköisesti pois kohtuullisen määrän lämpöä. Säädin on joitakin ongelmia. Sen täytyy pystyä käsittelemään korkein jännitteen generaattorin voidaan antaa, joka voi olla hyvin korkea (200 V? Tai enemmän) niin matala jännite komponentit ovat ulos. Saatat joutua rakentaa erillisistä osista. Ehdotan katsot http://www.romanblack.com/ ja inspiraatiota. Muista, rakentaa ja käytettävissä olevan tilan.

Toivottavasti tämä tieto ei ole liian myöhäistä. Mukaan 1999-2001 SV650S manuaalinen: Generator max teho: n.. 300W at 5000 rpm. Generator tyhjäkäynnillä jännitettä (kylmänä): yli 70V (AC) at 5000 rpm. Säädetty jännite: 13.5 - 15.0V at 5000 rpm. Akun kapasiteetti: 12V 36,0 KC (10 Ah) / 10 tuntia [En tiedä, mitä KC tarkoittaa]. Piirikaavio on samantyyppinen kuin reg_fiordelmondo.jpg, mutta sen sijaan, että kolme SCRS joiden yhteinen ulostulon comparatore de tensione (Suzuki vain merkitsee sen IC), joka on erillinen yhteys se, niin IC on 4-yhteyksiä, jossa Tällä hetkellä näyttää 2. Toivottavasti tämä auttaa. H

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back