Säästäminen padstack kautta taitoa Allegro

M

manjeet_hp

Guest
Hei, minun täytyy poimia ja tallentaa padstacks vuodesta jalanjälkiä minun kiintolevy sijainnin. Huomasin, että käyttämällä fucnctions axlDBcreatePadstack, axlDBCreatePin voimme luoda ja tallentaa padstacks suunnittelun tiedosto. Jokainen ottaa idea miten poimia / tallenna padstack ja tallentaa ne. Pad. Käytän Allegro 16.01. Thanks.

Hei manjeet_hp, ehdotan tarkistamaan Skill School Yahoo ryhmiä. Voit ehkä saada vastausta. Terveisin, M

Hei, Voiko joku selkeä minun doubts.im uusi Allegro työvälineen sekä PCB layout. täällä Allegro lämpö tyynyt ei ole muuta vaihtoehtoa kuin "nauhat leveys", "sisähalkaisija ',' ulkohalkaisija". se on vain leveys, korkeus, offset X, offset Y, geometria. jos otan geometriaa ympyrän ja leveys 1.1mm ja korkeus 1.1mm sen annoitte minulle isompi pad kuin säännöllistä pad. miksi sen annetaan kuten this.how se eroaa lämpö helpotusta pad käyttää virtalähdettä. kiitos etukäteen .....

En ole varma, jos ymmärrän kysymyksen, jos haluat pitää määritellä lämpö oman tyynyt voit tehdä sen padstack editori. Voit myös määrittää mukautettuja lämpö kunkin muodon. Käytätkö positiivinen tai negatiivinen lentokoneita? M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back