Sähköposti-ilmoitus viive

A

alexan_e

Guest
Olen tällä hetkellä vastaanottaa sähköpostia (gmail) ilmoitukset vastauksia tai PMS kuluttua 6 tuntia tai enemmän, ei kukaan ole sama ongelma vai onko se vain minä?

Olen vain ole ilmoituksia ohjauspaneelin kautta, joten ei voi sanoa. Keith

Minulla on sama ongelma täällä, mutta viive joskus hyvin kauan niinkin myöhään kuin 12 tuntia, miksi se on niin [COLOR = "Silver"] --- Päivitetty --- [/COLOR] Minulla on sama ongelma täällä, mutta viive jonkin aikaa on hyvin pitkä niinkin myöhään kuin 12 tuntia miksi se on niin

Siellä oli ongelma viime päivinä, mutta ylläpitäjä on kiinteä, se pitäisi saada takaisin normaaliksi pian. Huomaa, että minulla oli samanlaisia ​​ongelmia aiemmin, mutta nämä johtuivat minun sähköpostin tarjoaja eikä foorumi, sähköpostia oli lähettämäsi foorumi, mutta saatiin myöhään minun säädetty. Tämä voidaan tarkistaa, jos vertaa lähetä saavat aikaan, jos ongelma johtuu foorumin sitten myöhään sähköpostin tulisi olla sama lähettämään vastaanottaa aikaleimat mikä tarkoittaa, että se oli lähettävät myöhässä, mutta sai heti. Toisaalta jos näet lähetä aikaleima, joka on tuntia ennen kuin saat sähköpostia, se on teidän tarjoaja vika. Tässä on, miten lähetä vastaanoton näytti tässä tapauksessa se oli foorumi vika [Liitä = CONFIG] 80301 [/ATTACH]

että on viileä aion tarkistaa sen ja lähettää minulle toden pian

Minulla on latenssi yksi päivä uusi viesti ilmoituksen.

kaverit latenssi on yli 15 tuntia olen vielä saanut eilisiä ilmoituksia :-|

Minuakin, en ole saanut postitse ilmoituksen viimeisen 15 tunnin aikana. Tämän piti olla kiinteä eilen, mutta mielestäni se pahenee, olen jo yhteyttä järjestelmänvalvojaan.

Pitäisi olla OK jälkeen tänä iltana. Kiitos ilmoittaa.

Tämä ilmoitus on toimitettu muutaman minuutin, joten kai olemme takaisin normaaliin.

YUP sain kaikki minun ilmoitukset asiat takaisin normaaliin luulisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back