säteilevän tehokkuutta ja silmäkoko mieltä CST MWS 5.0

H

hiomakoneet

Guest
1, kun i jäljittelemiseen bowtie antenni vuonna CST MWS 5.0, laskennallinen säteilevän tehokkuutta ja koko tehokkuus ovat 1,1 ja 0,2 vastaavasti Olen ymmälläni siitä, että säteilevän tehokkuus on suurempi kuin 1, joten haluaisin kysyä tarkkaa määritelmää säteilevän tehokkuutta ja yhteensä tehokkuutta, ja ero niiden välillä.Mitään viitteitä on appreciated!

2 CST MWS 5.0, i
don't know lukea silmän, tarkoitan määrittää tai juge silmän laadun mukaan silmän tontti jälkeen valitse "mesh view", mielestäni se ei ole niin convinient kuin HFSS.In HFSS Emme voi suoraan erottaa silmän laatua.Voiko joku kertoa minulle, kuinka lukea silmäkoko?Kiitos!

Ystävällisin terveisin!

I Kwon hattu varten HFSS tämä on tipical mash ongelma.Jos mash ei ole sakko enought rad tehokkuutta menee yli 100%.Ehkä CST on sama ongelma.

Hei,

sinä Tarkista S-parametri.Jos antenni ei säteilevän klo taajuus edun (huono ottelu) ja rad.eff.voi joskus olla "hauska" arvoja.

Lasku on korkea energia-tarkkuus (-> -40 dB) tai vähemmän apua.The Rad eff.Tämän jälkeen mene oikea arvo.

F.

S-Parametri on huono ja eri kuin expection, i käyttää kerääntyvät satamaan rehujen keula-tie antenni.että rad.eff.tietyillä taajuuksilla ole arvoja suurempi kuin 1.Olen vaihtanut energian tarkkuustasot -60 dB, mutta ongelmana edelleen exsits-"enimmäismäärä pulssien leveydet simulated.solver stopped.please huomata, että vakaassa tilassa energiaa perusteita ei ole saavutettu."

minun malliin, että korjaustiedosto on 50ľm, että pesillä koostuu kapellimestari, joiden paksuus on 0,1-0.2mm, mutta koko koko antennin rakenne on 228 * 150 * 50 mm, i on kasvanut enimmäismäärä pulssien leveydet ja decrased vakauden tekijä, täytä raja, mutta se ei näytä tehokkaita, joten luulisin, että ongelma tulee silmän sukupolveen, mutta miten enhence laadun silmän?

Ystävällisin terveisin!I Will appreciated yur apua!

Hei, tämä on malli antenni

punainen - substraatti, vihreä - metalli

Ystävällisin terveisin!
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hei,

IU on vaikeuksia ladata DOC-tiedosto.Sinä voit lähettää malli (*. mod ja *. par-tiedoston sijaan?

F.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back