säteilyteho alalla on microstrip patch-antenni

Z

zhiweisim

Guest
Hei,

Olen yrittänyt ymmärtää perusasetuksen teoria säteilyn alalla korjaustiedostoa antenni: (katso oheinen kuva)

"Jos fringing kentät ovat ratkaista sen rinnan ja tangentiaalinen komponentteja, joiden
osin kuin maataso, tavanomainen komponentit on epätahdissa keskenään
muut ja kumoavat toisensa.Tangentiaalitaso komponentit ovat faasi toisilleen siis tuloksena tangenttitaso alalla komponenttien yhdistettäisiin antaa enintään säteilyteho alalla suuntaan normaalia laastari eli kyljittäin suuntaan. "

Tässä on kysymys:
Me tiedämme, että tangentiaalitaso osat yhdistetään, koska ne ovat vaiheessa.Mutta miten havainnollistaa, että tangentiaalinen alalla komponenttien saisimme säteilyteho alalla normaalia laastari?Voiko kukaan auta selittämällä yksityiskohtaisemmin (ehkä avulla joitakin esimerkkejä)?

Monet kiitokset.

Terveisin,
Sim

En ole hyvä maalari.mutta luulen, että se, mitä puuttuu teidän pict.
2 osat yhdistyvät yksi kenttä ja propagoivat normaalia laastari.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

hi plasmassa
Thanks for your help.Yksi asia selventää tässä, kun on selvää, että alalla on propagating normaalia laastari, ei alalla huomautti ylöspäin (sijasta kohti suuntautuvat oikealle)?Kiitos.

zhiweisim wrote:

hi plasmassa

Thanks for your help.
Yksi asia selventää tässä, kun on selvää, että alalla on propagating normaalia laastari, ei alalla huomautti ylöspäin (sijasta kohti suuntautuvat oikealle)?
Kiitos.

hi drunkbear,

Voitko lyhyesti selittää tämän seuraavasti:

"Tuloksena tangenttitaso alalla komponenttien yhdistettäisiin antaa enintään säteilyteho alalla suuntaan normaalia korjaustiedosto"?

Olen ABIT hämmentynyt tämän jälkeen tangenttitaso alalla on yksi kenttä rinnakkain korjaustiedosto (eikä normaalia laastari).Miten saamme enintään säteilykentän normaalia laastari tässä tapauksessa?Sorry for huolestuttava, koska olen melko uusi EM stuffs.

Monet kiitokset.

hi zhiweisimKysymykseenne koskevat max säteilyn normaalia laastari.hyvin tuloksena sähkökentässä on yhdensuuntainen korjaustiedosto mutta teho tai energia-aalto on normaalia-E

saatat tietää TEM aallot jossa molemmat E-ja H ovat kohtisuorassa toisiaan ja myös suuntaan lisääminen

niin suuntaan aalto lisääminen tapauksessa patch-antenni on normaalia laastari kuten tiedätte suuntaan E alallaToivon, että tämä auttaa

terveisin

zhiweisim wrote:

hi drunkbear,Voitko lyhyesti selittää tämän seuraavasti:"Tuloksena tangenttitaso alalla komponenttien yhdistettäisiin antaa enintään säteilyteho alalla suuntaan normaalia korjaustiedosto"?Olen ABIT hämmentynyt tämän jälkeen tangenttitaso alalla on yksi kenttä rinnakkain korjaustiedosto (eikä normaalia laastari).
Miten saamme enintään säteilykentän normaalia laastari tässä tapauksessa?
Sorry for huolestuttava, koska olen melko uusi EM stuffs.Monet kiitokset.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back