saada tietoja merkkijono sarjaportin PC

M

mihirtronics

Guest
Hei kaverit,

Pyydän teiltä apua koskevat moduulin projektin.Mitä tämä moduuli vaatii, että kirjoitan koodin / ohjelman mukaisena hakemuksena tahansa kielellä (C, C parempana, mutta muista myös yhtä hyvin), ja ote että merkkijonon tietokoneen portin LC.

Nyt tämä koodi / ohjelma on ote aika, joka yleensä näkyy järjestelmän kellon meidän tietokoneet ja lähettää tällä kertaa automaattisesti tietokoneen portti 60 sekunnin välein.

PC: n sataman aion tehdä sen rajapinnan LC.

Olisin kiitollinen, jos joku voisi lähettää, että koodinpätkä velvollinen suorittamaan halutun toiminnon.Kiitän u.

haluta guys, auttaa minua tässä.
Suurin odotuksin,
Mihir

hey im hämmentynyt ur kysymys .. selittää sitä tarkemmin, jotta dat voimme ratkaista sen: |

Käytä VB, se helpoin tehdä hanke, lisää ajastin ja MSComm valvontaa.Aseta VB ajastin 60 sekuntia sitten saada järjestelmän aika Time toiminto sitten lähettää sarjaporttiin.Käytössä UC aseta siirtonopeus vastaa yuor kpl

@ penoy

Tarvitseeko minun tehdä ohjelmointi / koodaus saavuttaa halutun tuloksen VB?vai onko se vain "seuraa-vaiheet" Tällainen menettely?
Jos se on näin?Voisitteko kertoa minulle vaiheet tarkemmin?

Molemmat, kun teemme oikeat menettelyt perustamiseen säätimet on laittaa koodia heitä lähettämään tietoja haluamallasi tavalla, käydä joitakin sivustoja tutorials sarjaportin kautta vuorovaikutuksessa VB

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back