Saapuvat

A

Adil Israr

Guest
Hi friends,
Tarvitsen hieman apua teiltä ihmisiä.Haluan tietää, että kun olemme saapuvat
ja lähtevät puhelut tai tekstiviestillä GSM, eräänlainen signaalit lähetetään tai vastaanotetaan, mitä ovat ne signaalit?Ole hyvä ja auta minua, jos sinulla on mahdollisesti liittyvän asiakirjan tai aaltomuotojen plz jakaa kanssani.

KIITOKSET

hai,
Kysymys ei ole clear.can asettaa oikean muotoisia, jotta voin auttaa sinua.

Kun saamme tai tehdä mitään soittaa lähes kaikki radio-tai televisio, meillä on yleensä kuulla millaisia signaaleja? Ovat näiden signaalien häiriöitä, jos kyllä sitten millaisia?Ovatko nämä signaalit hyödyllistä tehdä jokin laite?

hei

vaadimme tällaisia signaaleja "melu"

häiriö on whn u voi kuulla toisen puhelun toiselta liikkuu ur oma mobiili

se happends somedays

whn ur puhumisen kanssa ystävä ur Mobile & u kuulla toisen äänen toiselle henkilölletai somtimes whn kaverille puhelut u on ur matkaviestinnän ja u peack-up-puhelimen u kuulla

somone muutasiitä, millaista melu

i geuss, että se on awgn melu

tarkoita Additif wahit gaussien melusiitä, että viime qst

i dont osata

mutta luulen, että ehkä kyllä

Oletan, nämä signaalit ovat Radiotaajuudet lähetyksen signaaleja, ja tämän tyyppisen lähetyksen varmasti havaittavissa & hyödyllistä salakuuntelun tai muita sovelluksia.
Nämä eivät ole melu signaaleja mutta moduloidut signaaleja, jotka saamien vastaanottimen convereted alkuperäisen signaalin jälkeen Demodulaatio.

Luulin, että u puhumassa

signaaleja, jotka saamme kuulla, kun olemme vastaanottaneet tai tehdä mitään soittaa lähes kaikki radio-tai televisio
-
didnt u tarkoita?

jos ur puhumme häiriöitä tämä on toinen asia

Varmasti en tarkoita, että sama merkkejä, joita me yleensä kuulla TV kaiuttimet tai äänikaiuttimet kun olemme puhelut tai sitten soittaa.
Mielestäni nämä signaalit ovat moduloidut signaaleja
ja joka yhdistää ääni taajuudet lähellä TV-tai radio luoda häiriöitä.Nämä signaalit itse arenot melua tai häiriöitä.

Minusta teidän pitäisi tietää AT komennot kaikki gsm-moduuli.

Käytä google AT komento asettaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back