salvat th suunnitteluun

A

alam.tauqueer

Guest
Miksi vältämme salvat suunnitteluun, vaikka ne tarjoavat vain solun viivytystä.
Onko mitään aikaan liittyviä kysymyksiä?

terveisin,
Tauqueer

Kun lukko on käytössä se siirtyy watever on olemassa sen K-panokset Q tuotantoa.Jos oletetaan jokin häiriö on tulossa D ja lukittuna on käytössä se siirtää sen Q.Glitch aina aiheuttaa ongelmia u olisi tietää tämän.

Lukot ovat nopeita, kuluttaa vähemmän virtaa, pienempi alue kuin Flops mutta Glitches voi myös tulla mukaan tähän advantages.Thats miksi varten floppeja.

Myös Salvat eivät DFT friendly ...On hyvin vaikea tehdä Staattinen ajoitus analysoida salvat oman suunnittelu ...

Kanisteri u selittää minulle päin
Siksi on hyvin vaikea tehdä, STA kanssa salvat suunnitteluun ....

Terveisin,
Tauqueer

salpa ei ole hyvä, koska STA perustuu posedge on CLK tehdä ajoitus tarkistaa ja salpa on tasolla herkkä.Lisäksi DFT täytyy tehdä joitakin erityisiä vaiheessa puuttua tähän salvan!

Voisitteko kertoa minulle, mitä ovat ne erityiset askel puuttua salvat DFT.
Olisi suureksi avuksi minua ymmärtämään ongelman.

Terveisin,
Tauqueer

Kerro minulle miten flip-flop salli glitches mutta lukko ei?

HI

Lukot antaa tietoja panos miettiä tuotannon asti koko ajan Lukon on käytössä, eli kun se on käytössä sitä kutsuttiin avoimesti eli tuotos seuraa tulo siis jos häiriö tulee se heijastuu tuotoksen

mutta tapauksessa FF ei ole niin, että tuotanto seuraa syöttää vain reunalla kellon joko positiivisia tai negatiivisia.

mikä tahansa glitch esiintyviin tulo ei saa siirtää tuotantoa ellei kellon reunaan ilmestyy

Toivottavasti tämä on selvitetty sinun epäillä

Tauqueer,
Jos malli on complety salpa perustuu suunnitteluun (usuallly IBM mallit) niin voit käyttää LSSD Scan muu normaali skannaus FF perustuu piirustus, voit tehdä salvat läpinäkyviksi aikana testmode.Esimerkiksi kellon gating solut on salvan, voit ORed kanssa testmode signaalia.
eivät ole läpinäkyviä lukot on mallinnettu niin TIEX jonka ATPG työkalu.Joten kattavuus laskee.
~ C santhosh Kumar

Taqueer,

Ennen mahdollista, että Lukon paikka 2X1 MUX SEL ja yksi pin sidottu testimoodin signaali (tai portti on testmode ja todellisen mahdollistaa signaalin).Tarkoituksena on tehdä Lukon aina kun tekee DFT kattavuus ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back