Sammutusveden robotti (miten)

F

~fuulthrottle~

Guest
Olen tekemässä minun päättötyö kuten otsikko edellä ... Tykkään tehdä automaattinen robotti, joka voi havaita kuumuudessa tulen lähellä, kun anturi havaitsee lämpöä, robotti toimii. sitten robotti etsii lämmönlähteen. kun se havaitsee tulipalon. Robotti spray vaahtosammuttimineen että tulen minä tarvitsen ehdotus siitä, miten tämä projekti tyhjästä ... -Minkälainen piiri tarvitsen? -Minkälainen moottori käyttää? -Minkälainen anturi tarvitsen? -Minkälaista mikro käyttää? -Miten ohjelmoinnin?

Hei, kiva idea ... Tämän toimenpiteen saa suorittaa sekvensoidaan tavalla sinun tulee keskitetty kaikki toiminnot käyttämällä mikrokontrolleri ... valinta on sinun on sinun perustuu sinun edellinen tietoa mikro ... Mieluummin PIC conrollers ja C-kääntäjä MikroC ... Voit käyttää lämpöanturit kuten LM35 kytkeä säätimeen ADC Aliohjelma auttaa mittaamaan lämpötilaa ja laita kynnysarvo (max temp) jonka yläpuolella sammutin on toimittava ... antureita lämpötilan useista sivusto käyttää useita antureita .... Jos sammutin työskennellä käyttää sähkömekaanisten venttiilit joka toimii testijännitteen ..... kiitos

Mielestäni olen lukenut tästä projektista ennen, mutta en voinut muistaa, missä .......

Hei, kiva idea ... Tämän toimenpiteen saa suorittaa sekvensoidaan tavalla sinun tulee keskitetty kaikki toiminnot käyttämällä mikrokontrolleri ... valinta on sinun on sinun perustuu sinun edellinen tietoa mikro ... Mieluummin PIC conrollers ja C-kääntäjä MikroC ... Voit käyttää lämpöanturit kuten LM35 kytkeä säätimeen ADC Aliohjelma auttaa mittaamaan lämpötilaa ja laita kynnysarvo (max temp) jonka yläpuolella sammutin on toimittava ... antureita lämpötilan useista sivusto käyttää useita antureita .... Jos sammutin työskennellä käyttää sähkömekaanisten venttiilit joka toimii testijännitteen ..... kiitos
Kiitos ... Voiko joku ehdottaa minkälainen seuranta laite, että voin käyttää tätä robotti .... Lisäksi haluan kysyä, onko tällainen automaattinen ohjattu robotti voidaan yhdistää käsin ohjata yhdellä PIC .... ei meidän lisäksi ohjelmoinnin tai vain käyttämällä muita PIC hallita manuaalisesti?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back