SAR ADC DESIGN FLOW

K

KKramer2000

Guest
HAI ALL voi joku kertoa minulle SAR ADC DESIGN FLOW.Olen nähnyt ESIMERKKI valvonnan logiikkaa yksikkö SAR vuonna Tanner mutta piiri on liian monimutkainen rakennettu käyttäen kaavamaisen (täydellinen mukautetun).En voi löytää muita ckt vuonna ttech paperille, jota ihmiset eivät näytä täysin ckt.on totta, jos oletan, että logiikka yksikkö syntetisoimiseksi edestä loppuun väline kuten Synopsys jne. ...

jos tiedät tarkalleen menetelmän, voit suunnitella sen helposti käyttäen koko-mukautetun menetelmällä.

1.Abstract mallin Matlab minne lisäät epätasaisuuksien ja arvioitu tehokkuutta.

2.Verilog-tai VHDL malli digitaalisen

3.VHDL-AMS tai Verilog-malli analogiset

4.Yhteenvetokertomus saada gatelevel Verilog-tai VHDL

5.Kaavioesitys suunnittelu analogiset

6.Vaihtelevia todentaminen

7.Analogiset layout

8.Paikka & elostelija sekä digitaalisenTämä on hyvin yleinen virtaus enimmäkseen käytetään monimutkaisempia monialan piirejä.Tähän asti olen nähnyt SAR suunnittelu vain kaavamaisen transistori tasolla.Haluaisin mieluummin ohittaa 4 ja 8 koska työkalun kustannukset ja taidot niitä on paljon eri tasolla.

TQ ...Tämä on erittäin hyödyllistä, mutta mielestäni suunnitella SAR LOGIC UNIT ei stright eteenpäin ...Esimerkiksi vuonna Tanner etsiä mahdotonta saavuttaa täysin mukautetun flow.do u tietää millään tavalla suunnitella se käyttäen koko mukautetun virtauksen vain logiikkaa unit.Most Paper dont kuuluvat ckt .. joka palapeli minulle ... pls neuvoja ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back