sarjaportin L293D ...???

I

iridiumista

Guest
Haluta auttaa we ....Minun täytyy ohjelmoida sarjaportti VB6 ...do enuone osaa CONECT ja ohjelman sarjaportin L293D ...Kiitos!Ognjen, Serbia

Et voi liittää suoraan.Parempi hyödyntäminen tasolla muunnin IC, kuten MAX232 tai MAX233, ja microcontrolelr välillä tietokoneen ja L293D.

Ainakin jopa w / oa erityisiä Visual Basic-liitäntä, voit ohjata moottorin kautta L293D hieman käyttämällä HyperTerminal.

"... HyperTerminal "....I `m uutta elektroniikkaa ja I` ll kiitollinen, jos pystyt selittämään sen minulle ...Thank you!!!
/ Ognjen

HyperTerminal on ohjelmisto viestinnän kautta sarjaportin, Windows 98 löydät sen Accesoris-> Communiction-> HyperTerminal
mutta tämä on vain teksti-tilassa tyyppi ja voit lähettää merkin vain, mutta ei voi lähettää Hex tyyppiä.Lisätään 24 minuuttia:Quote:

miten CONECT ja ohjelman sarjaportin L293D ...
Kiitos!
Ognjen, Serbia

hullu riittävästi valvoa sitä käyttämällä kahta sarjaporttia.

Kohtuullinen käyttää mikro-ja yksi sarjaportti.

Jos et halua käyttää mikrokontrollerin Ehkä sinun pitäisi harkita rinnakkaisporttiin ...

Kiitoksia guys ...Oma hanke perustuu pralell satamassa, mutta sitten sain selville Thet minun girlfrieds laptpot dont on samanaikaisesti PRT ...ja hankkeen minä Makin hänelle.Ongelmana on, että softwer tämä robotti on työtä undr XP.Tein järjestelmän connectin l293d on sarja ...Aluksi minulla on vain kaksi panosta nastat (vain yksi moottori), secend, on yksi ongelma ...DTS-ja RTS nastat sarjaportin Givin tai -12 tai 12 V aina niin olen tajunnut, että voin käyttää joitakin PNP trans ...Kun siis päälle, esimerkiksi RTS PIN se rehu PNP ja se anna valtaa l293d syöttää pin ...joka on sama ja DTS pin ...Mitä mieltä olet?KIITOKSIA!
/ Ognjen

Voit opetella käyttämään alkaen Tiedotteen:

http://pdfserv.maxim-ic.com/en/ds/MAX220-MAX249.pdf

Jos käytät microcontrolle ennakolta, vaan yksinkertainen piiri, voit ohjata RTS-ja DTS-ja PNP-transistori ja diodi estää-12V, joten tuotanto RTS-ja DTS-jännite on 0 ja 12 V

Niin ...Tämä oli minun idea ...En siis voi tehdä ...ANSIOSTA!Lisätään 1 tuntia 32 minuuttia:Hei kaverit voitteko kertoa minulle, joka PNP trans.käyttää ...Kiitos!
Ognjen

Voit käyttää 2N2222 ja NPN Transistor tai 2N3906 ja PNP-transistori

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back