Sarjaporttiyhteyden on intermittant kannettavien

O

ohmstable

Guest
Olen PIC projekti, joka siirtää tiedot PC: lle RS232. Tämä asia toimii moitteettomasti työpöydälle PC: 57600, mutta minun laptop on annoitte minulle ongelmia. Joskus se toimii ok 20 sekuntia tai joskus 5 sekuntia sitten alkaa saada virheitä. Onko kukaan koskaan kokenut tämän ennenkin? Välillä PIC ja PC minulla MAX233 RS232 vastaanotin / ajuri. Voisiko sarjaporttiin laptop olla heikko? Kellään idea on tässä asiassa?

sarjaportit läppäreissä ei ole täydessä vauhdissa jännitetasot. Pöytäkoneet lähetä-12V (1) ja 12V (0) jos oikein muistan. Kannettavat joskus-5V ja 5V tai vähemmän. Mutta koska UART spec sanoo, että kaikki kesken-12V ja-3V pitäisi nähdä 1 ja kaikkea siltä väliltä 3V ja 12V pitäisi nähdä 0 tällä ei pitäisi aiheuttaa ongelmia. Mutta se saattaa olla ongelma. Antharax

[Quote = Antharax] sarjaportit läppäreissä ei ole täydessä vauhdissa jännitetasot. Pöytäkoneet lähetä-12V (1) ja 12V (0) jos oikein muistan. Kannettavat joskus-5V ja 5V tai vähemmän. Mutta koska UART spec sanoo, että kaikki kesken-12V ja-3V pitäisi nähdä 1 ja kaikkea siltä väliltä 3V ja 12V pitäisi nähdä 0 tällä ei pitäisi aiheuttaa ongelmia. Mutta se saattaa olla ongelma. Antharax [/quote] Antharax on oikea, ja se ei työnnä onneasi läppäreissä "sarjaportit. Joskus käytämme ohjelmoijat käyttävät sarjaportin ja myös saada meidän ohjelmoijat valtaa sen sarjaportin, välttää sitä hinnalla millä hyvänsä, se voi polttaa läppäreissä mobo.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back