SATA yhteen yhteensä Insertion Loss

B

Buenos

Guest
Hei

Mikä on raja koko lisätään tappion SATA yhteen chip-to-chip?
Kaikki mitä löysin on noin kaapelin testaus / mittaus, ja kaapeli menetys voi olla enintään 6dB.

Haluan tietää, mitä on max sallittu menetyksen sirun sirun yhteen?En ole kuluttaja, vaan suunnittelija.Olen suunnitella 2 levyt, toisiinsa kaapeleilla, ja on valvoa koko tappio järjestelmään.Joten mikä on sallittua on lähettimen aluksella, on vastaanottimen aluksella (max kaapeli tappio on tiedossa 6dB)?
SATA silmälasit doesnt kertoa liikaa, ja hyvin sekava tästä.Esimerkiksi he ovat siitä, että V_in_min = 325mV ja V_out_min = 400mV, joka tuottaa mahdoton 1.8dB loss-raja.

Yleensä SATA spec (ja myös vastaavat sirun tiedot) sisältää signaalin taso katteet noteerattua.En kuitenkaan löytänyt mitään kaapelilähetyksissä tappio erittely (ei 6 dB tai alle), näen vain palata tappio vaatimukset.Näin ollen uskon, 6 dB vaimennus (ja signaalin laatua) on todennäköisesti yli eritelmää.Vain mielikuvani, en ole tämän alan asiantuntija, en noin sata laitteiston johdot sisällä järjestelmän suunnittelusta, johon PCB ero microstrip ja useita liittimiä, toiminnan toistaiseksi, siinä kaikki.

Toinen asia on, että vaatimukset ja standardit eivät välttämättä vastaa kaikkien yksityiskohtien osalta.

ok.Minä vain haluaisin tietää, mitä olen tekemässä, ja mitä tapahtuu minun levyt.

http://www.tek.com/Measurement/applications/pdf/MOI-SICable.pdf
sanotaan kaapeli liitetään menetys.
tämäkin: (sivulla 42)
http://www.serialata.org/documents/Interop_UnifiedTest_Rev1_2_v10_091707_000.pdf

OK, I see.

MHz) can't be related to the basic signal level specification, cause the 1.5GBps fundamental frequency is 750 MHz only (the domain of your said impossible
1.8dB spec), both specifications exist independantly (and are almost consistent, I think).

Sanoi Insertion Loss erittely (-6 dB, 10-4500
MHz) ei voida liittyvän perus-signaalin tason toiveiden mukaisesti, aiheuttaa 1.5Gbps perusoikeuksien taajuus on 750 MHz vain (Domain of your sanoi mahdotonta
1.8dB spec), sekä vaatimusten olemassa itsenäisesti (ja ovat lähes yhdenmukaisia, mielestäni).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back