SC CMFB piiri?

L

lilan

Guest
Haluan tehdä Switched Capacitor CMFB Luokan-OPAMP, joka voi kertoa minulle, miten toteuttaa se ja antaa minulle neuvoja siitä.Kiitos jo etukäteen!

Tämä on hyvin monimutkainen asia, myös se ei näytä niin ensi näkemältä.Ehdotan, voit lukea luvun 12 Mayer & Greyn (4. painos) kirjasta "Analysis and Design of Analog Integrated Circuits".

Voiko kukaan osuus noin CMFB info.Monet kirjat, vaikka Gray on vain antaa yksinkertaisen esimerkin.
Olen sekoittaa vaiheessa minun pitäisi käyttää palautteen vaiheessa & näytteen vaiheessa.

To eda4you,
Kiitos vastauksesta, yritän löytää tämä kirja ja lue se.Liitetiedosto SC CMFB piiri olin nähnyt joidenkin kirjoja.Voinko käyttää sitä toisen vaiheen OPAMP suoraan?Odota vastauksesta!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Et voi koskea vain CMFB toiseen vaiheeseen, koska yhteisen tilan tuotannon ensimmäisen vaiheen on myös stablize.On kahdella tavalla: toinen on sovellettava CMFB ensimmäiseen vaiheeseen vasta sitten läpi palautteen ensimmäinen-toinen vaiheessa sekä vaihe on CM tuotos voi stablize, mutta sinun on oltava varovainen, että oikea napaisuus kun haet tällaista palautetta (aiot soveltaa negatiivinen, ei positiivista CMFB ensimmäiseen vaiheeseen, mutta se on vaikea normaalia kaksivaiheista vahvistin).Toinen lähestymistapoja on käytössä kaksi erillistä CMFB ensimmäisen ja toisen vaiheen.Tämä on helpompi saavuttaa, mutta laajemman alueen ja virrankulutus.

Kiitos sinulle vastauksesta.Mutta kuten sanoit, jos hyväksyy ensimmäinen methold, toisin sanoen, ainoastaan CMFB ensimmäiseen vaiheeseen.Joten, kuinka voin hallita lähtöjännite ja tehdä yhtä syöttöjännite?on vaikea päättää VCM, eikö vain?
Kiitoksia paljon!

Näet oman kuva sinulla on tuloliitin kutsutaan VCM?Tämä on haluttu lähtö CM jännite.Joten jos haluat tuotoksen CM tasolla 1V, vain soveltaa 1V tässä terminaalin ja palaute automaattisesti oikean tuotoksen CM jännite noin.1V.Mutta jälleen kerran, varmista, että palautteesi napaisuus on oikea.

Näen, mutta jos olen ainoastaan CMFB on ensimmäisen vaiheen FPC, piiri esimerkiksi seuraavat:
VCM on liitetty tuotannon ensimmäisen vaiheen.Vcmfb liittyy ennakkoluuloja ensimmäisen vaiheen.Miten voin hallita ulostulojännitteen toisen vaiheen?
Kiitos vielä kerran!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

VCM terminaali ei ole kytketty ensimmäisen vaiheen tuotos.Olisi kytketty jatkuva jännite lähteen (tämä asettaa haluamasi tuotannon VCM Voltage), niin CMFB automaattisesti ohjaamaan tuotannon VCM jännite vastaa arvoa jatkuvasti jännitelähdettä.

Kiitos paljon.
Olen päättänyt soveltaa kahta CMFB minun piiri.Kiitos vastauksesta!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back