SDR SDRAM-ohjain Application

B

bashwink

Guest
Hei, haluaisin tietää sovelluksia SDR SDRAM-ohjain .. Olen SDRAM-ohjain toteutetaan FPGA, .. Millaisessa käyttöön (kenttä) voi todella tehdä tehokasta käyttöä tällaisia FPGA perustuvat SDRAM ohjaimia? Miksi ei DSP?? Ystävällisesti vastata asap. Haluaisin kuulla lisää SDRAM & Controller. Terveisin, Ashwin

video vaativissa näyttömuistia, tyypillinen sovellus ..

Kaikenlaiset signaalinkäsittelyn ja viestinnän sovellukset tarvitsevat irtotavarana tietojen varastointiin. Voit myös käyttää SDRAM tallentamiseen tavallinen tietokone ohjelmat ja tiedot, jotka ajetaan mikroprosessorin ydin toteutetaan FPGA. Esimerkiksi olen nähnyt Linux käynnissä FPGA levyt. Nopea DSP-algoritmien käyttävät yleensä monia kertoimia ja taulukoita. Että muisti on yleensä * ei * ulkoinen SDRAM. FPGA Block RAM sijaan käytetään, koska se on tehokas random access ja paljon enemmän kaistanleveyttä kuin ulkoinen SDRAM.

Kiitos vastauksesta ..... No, minulta kysyttiin kysymys yliopiston professori koskevat hakemukset SDRAM ohjaimet toteutettu FPGA .. Yritin vakuuttaa hänelle sanomalla, että sitä voidaan käyttää "Digital Image Processing Application / Video sovellus" ... Mutta hän väitti sanomalla, että DSP voi tehdä paljon paremmin (kuten kuvankäsittely) kuin FPGA edellä sovelluksissa, .. mitä sitten oli soveltamiseksi SDRAM-ohjaimen FPGA ... Hän tarvitsee Perusteluna tälle ... & Sain jumissa täällä .. Nyt minun täytyy vakuuttaa minun professori missä mielessä FPGA (kuten SDRAM ohjaimet) voi suorittaa paremmin kuin DSP kuin ohjaimet .. Onko muita sovelluksia jossa FPGA perustuvat SDRAM ohjaimet löytää laajaa käyttöä? Ilmoittakaa yksityiskohtaisesti. Ystävällisesti lähettää vastauksen asap. Kiitos ja terveisin, Ashwin

Pelkään, että professori on vanhanaikaista ajattelua. Nykyaikaiset FPGA ovat erittäin tehokkaampia kuin DSP pelimerkkejä. Kuitenkin FPGA ovat yleensä vaikeampi käyttää kuin DSP, joten FPGA eivät sovi kaikille. Käytän FPGA Kaiku signaalinkäsittely. Jokainen tietokokonaisuus on jopa 50 megatavua. En voi tallentaa että sisällä FPGA, joten käytän SDRAM. SDRAM on hyödyllinen myös puskurointi lähtödata over Ethernet. Seuraavassa joitakin Xilinx ja _Altera FPGA tiedot DSP sovelluksissa, kuten videon käsittely: http://www.xilinx.com/products/design_resources/dsp_central/grouping/index.htm www.altera.com / tekniikka / DSP / DSP-index.jsp

Hi .. Kiitos nopeasta vastauksesta .. Kyllä kuten u sanoi .. Epäilen, jos hän on ymmärtänyt Project. Hän ei kysy outoja kysymyksiä, .. mutta samalla myös en voinut vastata niihin. Palatakseni aihe, sanoit SDRAMs voi puskurin tiedot over Ethernet ... Voisitteko lähettää minulle linkkejä missä voin kerätä lisää tietoa tällaiseen sovellukseen? Lisäksi olisin kiitollinen, jos voit tarjota SM lyhyesti info n. tätä applcn .. Olen varma uudelleen, jos saan bak sanoi FPGA perustuvat SDRAM ohjaimet käytetään kuvankäsittelyssä applctns, .. Taas se ei lopu koskaan .. Hmmm Älä tarpeellinen .. :) Kiitos ja terveisin, Ashwin

Kokeile selata vanhoja numeroita ja Xilinx XCell lehdessä: http://www.xilinx.com/publications/xcellonline/index.htm Lehti kuvailee erilaisia FPGA sovelluksissa, kuten videon käsittely ja Ethenet. Monet heistä käyttävät SDRAM. Jotkut artikkelit viittaavat SDRAM kuin DDR, DDR2, ja DDR3, joten varo näitä termejä myös. Monet "sulautetun prosessorin" sovelluksia myös käyttää SDRAM. Ulkoinen muisti on niin yleinen piirre (melkein virtalähteet), että joskus se juurikaan mainita.

Thanks ton .. Muuten, voin tietää nimesi Sir? Terveisin, Ashwin

Jos käytät Xilinx FPGA, kokeile coregen ominaisuus ISE webpack.

[Quote = echo47] Pelkään, että professori on vanhanaikaista ajattelua. Nykyaikaiset FPGA ovat erittäin tehokkaampia kuin DSP pelimerkkejä. Kuitenkin FPGA ovat yleensä vaikeampi käyttää kuin DSP, joten FPGA eivät sovi kaikille. Käytän FPGA Kaiku signaalinkäsittely. Jokainen tietokokonaisuus on jopa 50 megatavua. En voi tallentaa että sisällä FPGA, joten käytän SDRAM. SDRAM on hyödyllinen myös puskurointi lähtödata over Ethernet. Seuraavassa joitakin Xilinx ja _Altera FPGA tiedot DSP sovelluksissa, kuten videon käsittely: http://www.xilinx.com/products/design_resources/dsp_central/grouping/index.htm www. @ ltera.com / tekniikka / DSP / DSP-index.jsp [/quote] Hei Echo47, Tarvitsen apua koskevat käyttäen SDRAM. Olen mukana tarvittavat hallituksen tiedosto (. Xbd) minun projektin arkistossa, voi valita SDRAM alkaen BSB velho. Mutta sitten en tiedä missä edetä sen jälkeen. Miten voin laittaa C sovellus SDRAM? Olen clueless siitä, mitä minun pitäisi tehdä! Voisitteko auttaa minua. Kiitos etukäteen, Salma:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back