Sekoittimet

A

Abu Ammora

Guest
Haluan rakentaa sekoitin lähetin jopa muuntaa kiertää. on 85 MHz käyttämällä paikallisia oskillaattori 75 MHz & 300mV PP Joten Millaisia Mikseri minä rakentaa, haluan toteuttaa järjestelmää PCB, ja ehdotan, että se käyttää transistoreita tai MOSFET, onko se mahdollista, kukaan voi auttaa minua? Kiitos

Sinun helpoin vaihtoehto on diodi rengas mikseri. http://www.minicircuits.com/dg03-86.pdf alareunassa sivun alhaiset LO sekoittimet voit käyttää. Muista seurata sekoitin kaistanpäästösuotimen suodatin poistaa kuvan 65 MHz ja LO Läpivienti klo 75 MHz. Se on parasta laittaa 6 dB pad välillä sekoitin tuotoksen ja suodatin. Laita 10 MHz signaalin, jos tulo ja 75 MHz signaalin LO syöttö ja saada tuotoksen RF-porttiin. 10 MHz: n signaali on 20 dB alle LO (30 mV) minimoida epälineaarisuus efffects.

u voi käyttää yhden transistorin mikseri on erittäin helppo rakentaa käyttämällä BJT näin khouly

[Quote = khouly] u voi käyttää yhden transistorin mikseri on erittäin helppo rakentaa käyttämällä BJT näin khouly [/quote] [size = 6] Kiitos, kanisteri u haluta antaa minulle osanumero tällaista transistoria [/size]

se riippuu ur taajuus 100 MHz, u voi kokeilla 3904, mutta en ole varma, antaa sille yrittää khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back