Self puolueellinen: tarve käynnistyksen piiri ???????

L

ljy4468

Guest
Hei Olen kysymys itsestä puolueellinen piiri kuvassa, se tarvitsee käynnistyksen piiri, tietenkin. Mutta jos digitaalinen pulssi sovelletaan INP, Inn On vielä käynnistyksen piiri? Mielestäni se luultavasti ei ...... Olenko oikeassa?? Vastatkaa minulle Kiitos jo etukäteen

Mielestäni sekä Pulse-piiri toimii, mutta luultavasti myös menettänyt osan siitä mukava ominaisuus. korjata jos olen väärässä

En suosittele käyttämään tätä piiri. Virrankulutus on vaihdellut liikaa prosessia kulmat ja Vcc.

Self-puolueellinen vie aikaa periä enintään sisäiset solmut korjaus toimintaa. Aluksi saattaa olla virheellinen lähtö muutamien ensimmäisten jaksojen. Jos tarkoituksena on epätarkka comparation tai vahvistus, voit käyttää tätä piiri. Jos ei, niin pls älä käytä tällaisia piirejä. Voit vastata kysymykseen, bias potkia aloittaa kun Vinn tekee näin ylös / DN bias transistori toimii, niin huomaat, se ei reagoi tarpeeksi nopeasti saapuvia signaaleja. Jos on päinvastoin Vinn ei harjoita, tämä piiri toimii odottamatta, mutta EI väärin, koska lopulta se yrittää palata vakaaseen tilaan, joten luotettavan toiminnan, sinun täytyy potkia aloittaa piiri ENNEN Vinn / Vinp tulevat ja paremmin varmista Vinn voidaan suorittaa ensin. Myös DC toimintapiste on bias transistori vaihtelee edes olet potkittiin se alkoi, joten tulokset ovat vaihtelevia jokaisen Vinn / Vinp jännite-ero ja et saa melko vakio vastaus. Suosittelen käytät tällaista piiri kun Vinn / Vinp ovat DC-signaalien sijasta AC-signaalien

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back