Selitys ja viittauksia noin RFID

A

ala

Guest
Mikä on RFID? Mikä on yksinkertainen esimerkki? Miten työnnä se halpa tuotantoihin? Tia

Oman viimeiseen kysymykseen, on olemassa laumoittain ihmisiä yrittää joko vähentää hintaa laitteisto tai löytää uusia käyttötapoja tekniikkaa. RFID on transponderi edullisia, joka on sijoitettu joko muovikortti tai joissakin esine. Lukija vuorovaikutuksessa sen kanssa ja lukee ainutlaatuinen binaariluku tallennettu sitä. Näiden tietojen ja aiemmin tallennettu tietokannan eri asioita tapahtuu. Yksi on, että rakennuksen oven tai portin moottoriajoneuvon pysäköintialue on auki tai avata automaattisesti. Toinen on se, että tietokannan varaston ohjausjärjestelmä tietueiden tuote on LÄHETYSLAATIKKO tai hyllylle on varastossa. Koko idea on vähentää ihmistyön pitämään kirjaa esineitä tai ihmisiä tai antaa luvan käyttää fyysistä aluetta. historiallisesti tätä tekniikkaa on käytetty useita vuosikymmeniä. Yksi varhainen käyttö oli seurata Rail Road liikkuvan kaluston. Toinen alkuperäinen käyttö oli sähköisiä avaimia sähköinen lukitusjärjestelmä.

muiden yhteisten käyttö on mielestäni vuonna ostos Mall Jos olet nähnyt kohteita on koodattu perticular turvallisuus tag ne poistaa kun ostat kohteen, joka sisältää RFID jotta tavarat voidaan seurata sisällä varastossa. / UE

RF Radio Freqency ID on IDentification esimerkki on langattoman kortin bussilla tai vahtimestari

kiitos kaikille! Mutta voiko u kuvata yksityiskohtaisesti teidän esimerkki. Onko simulaattorin RFID?

Haluan suositella seuraavaa kirjaa: "RFID Handbook: Perusteet ja sovellukset etäluettava älykortteja ja tunnistaminen" Klaus Finkenzeller. (Hxxp: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=71327) Antenni topologioita ja taajuusalueiden on esitetty. Jotkut teollisuuden RFID Keskeiset toimijat ovat Texas Instrument, Oberthur korttijärjestelmät tai Gemplus. Littlindian :)

Olen nähnyt kirjan RFID-tekniikan Klaus Finkenaeller, saksa. Olen kuullut paljon tehtaiden RFID, mutta en ole nähnyt RFID. Monet ihmiset haluavat tehdä asialle jotain.

RFID on radio frequency identification. On tunnisteen nimi ESD (elektroninen valvonta tunnistus), joka on hyvin halpaa tavaroiden tunnistamista. Hinta RFID riippuu 1 - Turvallisuus 2 - kapasiteetti 3 - valikoima rf 4 - cpu ,.... mutta ESD tagit ovat parhaita asioita halpoja tuotteita. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 19 minuuttia: [/color] [/size] unohdin, on olemassa paljon kirjoja RFID-kenttien edaboard 1 - RFID Handbook: Perusteet ja sovellukset etäluettava Älykortit ja tunnistaminen, Second Edition Klaus Finkenzeller 2-RFID Field Guide: Deploying Radio Frequency Identification Systems Kirjoittaja: Manish Bhuptani, Shahram Moradpour muodossa: chm Sivuja: 288 3-http: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?t=137868&highlight = RFID 4 - RFID for Dummies Patrick J. Sweeney II Aivan etsiä edaboard löytää ne

Joten mitä mieltä olette tulevaisuuden RFID? Sanotaan, että tekniikka ralated RFID on hyvin yksinkertainen.

Luin kirjan Finkenzeller ... hyvin se antaa keskeiset ajatukset mutta suunnitellessaan ole hyvä kirja. joka tietää kirjan kuvailee antenni ja saada sovitettu siru. millaisia painetun antenni on parempi, olen nähnyt vain meanderes dipoli, mitä muuta on mahdollista? Kuinka vaikeaa on sovitus korkeampi frequencys, useimmat kuvaukset ovat noin 13,56 MHz, entä taajuus 2,45 GHz tai nopeampi.

"RFID Handbook: Perusteet ja sovellukset etäluettava älykortteja ja tunnistaminen" Klaus Finkenzeller tämä kirja on erittäin hyvä. Minä recommand se.

Voiko kukaan antaa minulle Radio frequency identification käsikirja Klaus finkenzeller! inneed sitä kipeästi!

Minun täytyy sanoa, että ei ole paljon tällaisia esineitä. Saatat löytää paperit IEEE. Tiesin että siellä on paperia Intermac puhu tag antenni suunnittelu ja sovitus UHF. [Quote = bibijons] Luin kirjan Finkenzeller ... hyvin se antaa keskeiset ajatukset mutta suunnitellessaan ole hyvä kirja. joka tietää kirjan kuvailee antenni ja saada sovitettu siru. millaisia painetun antenni on parempi, olen nähnyt vain meanderes dipoli, mitä muuta on mahdollista? Kuinka vaikeaa on sovitus korkeampi frequencys, useimmat kuvaukset ovat noin 13,56 MHz, entä taajuus 2,45 GHz tai nopeampi. [/quote]

2000m alue tarvitsee erittäin suurempia TX valtaa. Voin sanoa TX teho voi ylittää 50dBm joka on samanlainen kuin GSM TX torni

Nämä ovat muutamia ppts ja paperit antaa antaa paremman kuvan RFID.

Wiley - O'Reilly - RFID.Essentials.Jan.2006.chm Prentice Hall - RFID Field Guide Deploying Radio Frequency Identification Systems (2005). Chm Prentice Hall - RFID.Sourcebook.Aug.2005.chm Que - RFID.plus.Exam.Cram . May.2006.chm RFID - Read My Chips!. pdf Syngress - RFID.Security.Apr.2006.pdf Wiley - For Dummies - RFID.For.Dummies.Mar.2005.pdf Nämä kirjat olivat lähetetty tänne.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back