Selvitys DTMF

P

prasannabalaji

Guest
Hei, olen käyttäen MT8880 joka on DTMF lähetin .. alustuksen jälkeen valvonta reg Annan panos 7 Haluan tietää, miten voit tarkistaa, että Keli tämä IC on txansmitting DTMF signaalia tai ei kiitos u etukäteen

Hei Prasannabalaji, tarkista MT8880 avulla CRO, tarkista tuotanto DTMF ja u voi nähdä jonkin verran taajuus Tulossa pois siitä. Voiko u lähettää tiedot MT8880, sen kustannukset ja piirikaavio tästä, koska olen liian käyttäen samaa moduulia, en voinut saada IC Market. niin voi u lähettää yksityiskohtaisia ​​tietoja kustannuksista IC ja missä u sai Ic, ja lähettää minulle Application piiri.

[Quote = prasannabalaji] hi, i am käyttäen MT8880 joka on DTMF lähetin .. alustuksen jälkeen valvonta reg Annan panos 7 Haluan tietää, miten voit tarkistaa, että Keli tämä IC on txansmitting DTMF signaalia vai ei kiittää u etukäteen [/quote] kokeile DTMF-dekooderi kuin 8870

Kysymys, joka teki minut hulluksi minun college päivää, kun tein projektin DTMF-vastaanottimen. Sen jälkeen, mitä ajatusta olemme käyttäneet Voin selittää u, mielestäni se auttaa u löytää vastauksen helposti. Vuonna DTMF lähetin jotakin näppäintä painamalla se tuottaa kaksi signaaleilla (Rake vastaanotin konseptin nämä signaalit ovat ortogonaalinen toisiinsa) - yksi on suuri taajuus ja toinen on matalataajuista . Sitten jos tiedät frequecy alue ja mitä taajuutta TX pitäisi tuottaa niin helposti käyttämällä suodattimia u voi erottaa signaaleja ja tarkistaa CRO lähdössä suodattimet. Tämän menetelmän avulla u saada tarkkaa taajuuksia syntyy Tx. Kaikki how ur apua Lähetän u DTMF dekooderin IC tietoja myös joka suosii Mr. vinunandakumar ..... u se löytyy seuraavasta linkistä http://www.edaboard.com/viewtopic. php? p = 843910 # 843910 Toivon u voi nyt helposti ratkaista ongelmaa ...... Ok ja Bye ......

[Quote = prasannabalaji] hi, i am käyttäen MT8880 joka on DTMF lähetin .. alustuksen jälkeen valvonta reg Annan panos 7 Haluan tietää, miten voit tarkistaa, että Keli tämä IC on txansmitting DTMF signaalia vai ei kiittää u etukäteen [/quote] liitä lähtö toimivaan puhelinlinjaan. Kuulet merkkiäänen yksinkertainen Nandhu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back