Serial Eeprom lukija

P

pkedvessy

Guest
Miten voin lukea tietoja sarja EEPROM kanssa IC-Prog ohjelmisto??? Joku on kaavamaisen varten rinnakkaisporttiin???

Hei, Käytin IC-prog regualrly, ja minun piti lukea / prgram EEPROM äskettäin. "JDM EEPROM-piiri (addon on JDM ohjelmoija) ei tehoa minuun. Joten käytin "Ponyprog" ja "Easy I2C-liitäntä". Jos EEPROM on I2C. Tässä URL: http://www.lancos.com/prog.html Se toimi ensimmäistä kertaa. Uskon sen myös tukee microwire EEPROM tyyppejä, mutta en ole kokeillut sitä. Buriedcode.

Onko tämä yksi käytit? Mikään muu tarvittavaa laitteistoa? BR

BR, että ponyprog piiri oli mitä käytin, ei muita laitteita, hyvin yksinkertainen. Mutta thats I2C siru. Ei SPI / microwire. ehkä jos kertoisit meille, mitä EEPROM käytät? Ja muistakaa, tämä on kanssa ponyprog ohjelmisto, ei IC-prog. Mutta ne ovat aika samanlaisia. Kesti noin 3 minuuttia DL ohjelmisto, rakentaa piiri, ja ohjelma siru: D

Sain juuri se ja se toimii ensimmäistä kertaa! Hienoa!! Mutta ihmettelen Mikä funktio JP1 on kaavamainen? Pitäisikö minun liittää se maahan tai vetää sitä jopa +5 V? BTW Käytän sitä ohjelmaa 24Cxx I2C pelimerkkejä .. Onko ideoita miten voin muuttaa sitä tukea SPI / Microwire? BR .. rhonn

kasamiko, hyvä kuulla, että! Se toimi hoitaa myös minulle, nämä ihmiset, jotka kirjoittavat ohjelmia, kuten "ponyprog" ja "IC-prog" ovat hyvin älykkäitä ihmisiä (ja sen kaikki ilmaisia!) Uskon Jumper (JP1) on "kirjoittaa suojella" testi. Pin 7 24cxx sarjan EEPROMSit on hardwired maahan estääkseen sen sisällön liiallisen kirjoitettu, joten kai jumpperi on siellä testata tätä. Voit kirjoittaa siru, pin 7 on revitä. SPI / Microwire käyttöliittymä on ponyprog verkkosivuilla, Theres linkkiä se noin puoli-alas, mutta tässä URL:) http://www.lancos.com/siprogsch.html Tämä on Runkolevyn, jonka eri "dongles 'voidaan liittää ohjelmaan eri laitteissa. Ensi silmäyksellä näyttää siltä, ​​et tarvitse "ulkoinen voima" osa (vuonna laatikko schem) koska SPI / mikro ei tarvitse VP jännite suurempi kuin tarjonta (5v). Joten, sinun "perus" Runkolevyn, ja yhteydet SPI / UW näkyvät alempana. En ole kokeillut tätä, mutta aion rakentaa sen kuitenkin, sai niin monet bits'n'bobs tehdyn ympärillä, niitä komponentteja tarvitse olla tekemässä jotain hyödyllistä: D Onnea. BuriedCode. (Jumissa 80)

Yksi asia olen käyttänyt tätä ohjelmoija on se kytketty LPT koska minun laptop ole sarjaliitäntää .. Että jalkalista on hyödytön minulle, koska se oli suunniteltu sarjaportti .. Muuntamiseen I2C ohjelmoija työskennellä microwire on mitä tarvitsen .. Kiitokset joka tapauksessa .. rhonn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back