serpentiinimutka Suodata käyttämällä Butterworth kokoonpanoasetuksia

D

danesh

Guest
Hi Guys,

Olen lukenut tämän paperin im parhaillaan serpentiinimutka suodattimia.Olen huomannut, on passband ripple tapahtuu tämän tavanomaisen serpentiinimutka suunnittelua esitellään tässä kirjassa.Im yllätys koska suodatin oli contructred käyttäen Butterworth kokoonpanon,
isnt suodatin olisi flater passband.i jopa simuloidun perusta parametrilla on esitetty tässä asiakirjassa passband ripple esiintyy edelleen minun simulointi.voisi joku neuvoa, miksi tällainen asia nähnyt?i kiinnitä paperi Tiedoksesi.

2.Minulla on myös joitakin epäilyksiä leveys tavanomaisen serpentiinimutka kuin leveys on resonaattorin kasvaa useita osa esimerkiksi leveys kasvaa muodossa 0.86,0.99 ja 1.2, bas jonka calcualtion käyttäen Butterworth protype arvo
doesnt tuotto samaan patern leveyssenttimetriä kokoinen kuin minun laskelma osoittaa leveys koko pienenee, jotka lisäävät osa numero.Voiko joku neuvoa minulle muita kaava tht voidaan laskea leveys resonaattorin arm perusta outoa ja jopa impedanssi?

kiitos

terveisin

-danesh -
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back