Servo AMP ja servo-ohjain

N

newmania

Guest
Mitä eroa servo AMP ja servo-ohjain? Olen 4800rpm DC-servomoottori ja 2000cpr anturi, miten voin rakentaa yksinkertainen lineaarinen interpoloimalla järjestelmä PC? Haluan suunnitella oman servo AMP ja ohjain.

Yleensä vahvistin on mitä koskee moottorin virransyötön suhteessa sen tulosignaalin. Ohjain koko järjestelmän avulla. Olet monimutkaiseen aikaa. On olemassa koko kirjoittamia kirjoja otostietoihin valvontajärjestelmiä. Ellei sinulla on mahdollisuus mitata kaikki fysikaaliset vakiot (inertia, eri teho lain kitkaa, vääntömomentti, välys jne.) ja korvaa ne, päädyt näin alhaisella silmukan kaistanleveys pakottaa vakautta että moottori ei reagoi niin nopeasti kuin haluat.

Hmm, katsoin tiedot valvontajärjestelmistä kirjoja amazon.com ja ne ovat kalliita opiskelijalle. Tiedätkö eBook noin otostietoihin valvontajärjestelmiä?

En tiedä minkä tahansa e-kirjoja, mutta kaksi muuta vaihtoehtoa ovat kirjastoon ja käytettyjä kirjoja. Tämä sivusto http://www.bookfinder.com/ on hakukone, joka etsii web sivustoja, jotka myyvät käytettyjä kirjoja.

Servo AMP: Power Driver elektroniikkaa servomoottorit. servo-ohjain: tämä järjestelmissä on komento ja virheiden tuloa ja tuottaa ohjaussignaali servovahvistimille. Voit aloittaa Natinal LM628-LM629.

Voit myös tarkastella HCTL1100 tekniset tiedot HP: ltä. Jos en ole väärässä tässä siru löytyy vanhempia malleja deskjet tulostimien

LM628 ja LM629 on PID ohjain DC-moottori. Tavoitteena on:-get tiedot optinen koodaaja (sijainti)-tuottaa komento (PWM tai jännite), jonka PID (väliseen eroon optinen koodaaja sijainti ja consigne) Olemme tehneet web-sivun (pahoillani, se on ranskaksi ) käytöstä LM629 http://lm629.fr.st

Kiitos paljon! En tiedä, ranskaa, mutta olen ladannut tuotetietoa kansallisilta kotisivuilta.

Mistä löydän jotkut e-kirjoja noin servo-ohjaus? Kiitos paljon.

Hei Battle, olen ladannut "automaattinen valvontajärjestelmä ja komponentit" eBook päässä eBook kohta ja siellä on hyvät resurssit -> w * w.mcu.cz / ATM ja jos löytäisit mitään hyödyllisiä resursseja ota PM minulle. Osalta.

Suunnittelussa servo AMP: Hae Googlesta hakusanoilla "IR2110, H-silta, PWM jne.". Ohjelmisto PC: search for "Yeager CNC Pro, TurboCNC, Linux EMC jne.". Rutex on muutamia kivoja sirut ja servo ampeeria / ohjaimet, jotka toimivat hyvin yhteinen tietokoneohjelma, joka on suunniteltu stepperi ohjaus. Servot ovat tasaisempia ja halvempaa kuin servot, siksi taipumus on nykyään käyttää servo-ohjaimien askel / dir pulssi käyttöliittymä säädön. Tarvitset esimerkiksi: - laskuri, joka laskee askel / dir signaaleja LPT - laskuri, joka laskee moottorin anturia pulssien - lisätoiminto että vähennetään jälkimmäinen entisen - DAC Analogialähdön: 0 ... 10 V: 5 volttia tarkoittaa pysähdyksissä tai -10 ... +10 volttia: 0 volttia tarkoittaa pysähdyksissä. - PWM generaattorin ja PID filter: jännite, PWM ulos. Yhdessä järjestelmässä 50% PWM signaalin servo AMP tuloksia pysähtyy; alle 50% ja moottori pyörii taaksepäin, yli 50% ja moottori pyörii eteenpäin. Se ei ole kovin monimutkainen, mutta ehkä olen esittänyt sitä monimutkaista tavalla ... ;) Hobbie

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back