seurata

P

pcman800

Guest
hello siementä,

Voiko kukaan auttaa minua siitä seuraa.Se on Samsung SyncMaster 3G.Olen 2 kaksi yksikköä täällä.1. ongelma on aina I monitorin kansi menee vihreä, mutta ei ole näyttöä.I tarkistaa jo KUUMA sen ja muut osat, mukaan lukien flyback sen ok mutta vieläkään ei ole näyttöä.2. on, kun käännät valvomaan johtaa pysyy vihreänä jopa ilman yhteys suoritintehon mutta sama ei näyttö myös.Jos minun pitäisi tarkistaa?Mikä on mahdollisesti vahinkoja.Pls.Auta minua kukaan pls.

Kiitos

Erwin ja Filippiinit

pcman800 (at) yahoo.com

Yleensä jos LED pysyy vihreänä se tarkoittaa vain sitä, että on voimassa sync pulssi on havaittu VGA-kaapelilla.Se ei tarkoita, että monitori on todella näyttävä mitään tai että näyttö piiri toimii.
Kun ensimmäinen yksikkö, ovat lämmitin elementit valaistu ja kaulan kuvan putki?Jos ei, sitten ei kuvaa sinua!Katso rikkoutuneiden juote liitokset on kuvaputki pistorasiaan tai rouhitut juote liitokset on flyback.Oletteko olleet suurjännitesiirtoverkkoa?Jos näin on, olet todennäköisesti menettänyt lisätä jännitettä, joka on ajo tuotoksen transistorit, että väri pintansa.Etsi kuljettajan transistorit ja PCB annetun kuvaputki niska ja seuranta on palannut niiden DC lähde.Jos on mitään suuria elektrolyyttistä caps tästä PCB, ne ovat luultavasti avoinna lämmön korvata niitä.
2. yksikkö näyttää pikemminkin haaste.Jos yksikkö katsoo, että se on aktiivinen sync, kun se ei sitten luultavasti tarvitse kaavamaisen lajitellaksesi sitä ja saatat joutua korvaamaan erityiskeskuksille valvoja siru, joka suorittaa tässä radassa.

pcman800 wrote:

hello siementä,Voiko kukaan auttaa minua siitä seuraa.
Se on Samsung SyncMaster 3G.
Olen 2 kaksi yksikköä täällä.
1. ongelma on aina I monitorin kansi menee vihreä, mutta ei ole näyttöä.
I tarkistaa jo KUUMA sen ja muut osat, mukaan lukien flyback sen ok mutta vieläkään ei ole näyttöä.
2. on, kun käännät valvomaan johtaa pysyy vihreänä jopa ilman yhteys suoritintehon mutta sama ei näyttö myös.
Jos minun pitäisi tarkistaa?
Mikä on mahdollisesti vahinkoja.
Pls.
Auta minua kukaan pls.KiitosErwin ja Filippiinitpcman800 (at) yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back