Shannon Limit

C

cwjcwjcwj

Guest
Voin tietää, kuinka löytää Shannon raja, jos olen käyttäen BPSK ja koodausjärjestelmän korko-1 / 2.Onko olemassa mitään tiettyä kaavaa löytää sen? Thx.

C = BW * log2 (1 S / N), tämä on Shannon raja, jos katsovat pakkauksenhallinnan voitto, sinun tulee viittaus "digitaalisen viestinnän käsikirja"

hei
i
didnt undrestand kysymyksiin, mutta jos etsit amethod määrittää enintään data rate mahdollista kanavan, sitten on agood paperi, jonka Blahaut että hän kehittyy yksi niistä vain kaksi algrithemes että voi mitata channenl kaistanleveyttä ja data rate ( käytännön arvoa) ...Ystävällisin terveisin

Jos olen käyttäen BPSK kanssa koodausstandardien oli 1 / 2, ja olen etsii SNR arvot.Joten mitä minun pitäisi olettaa kanssa kaistanleveys C = BW * log2 (1 S / N).Olen lukenut joitakin tekstiä kirja sanomalla, Shannon rajoittaa tällaisen koodausstandardien korko ja BPSK on 0,188 dB.Miten minun pitäisi soveltaa sitä?Onko 0,5 = BW * log2 (1 S / N)?

mikä on 0,188 dB?SNR tai energian per bittinen (Eb/N0)?Mitä teksti varaa tehdä olet lukenut?Shannonin raja on -1,6 dB (Eb/N0) riippumatta mukauttamista järjestelmiä.Myös osuus 1 / 2 on määrä BSC kanava, jonka on maxmimum kapasiteetti on yksi.Tämä on eri osa järjestelmää.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back