SI 7300 askelmoottorin ohjauspiiristä

C

cation007

Guest
Olen askelmoottori pelastaa tulostimesta. Näen, että se vetää 1.3A/ph. Olen myös talteen SI 7300 pelimerkkejä siitä. Yritän ajaa moottori että siru, mutta eivät tee niin ... En tiedä y. Virransyöttö siru oli 12V 3A. Haluan tietää wheter tämä ei toimi coz tämän Low Voltage! Olen varma, että sekä moottorin ja kuljettajan siru toimii! Voiko joku Plz auttaa minua! r ei joku on piiri, joka käyttää 7300?? Kiitos jo etukäteen!

Mitä käytät tuottaa magnetointi-signaalin? SI7300 sisältää vain ajurit, mutta sinun täytyy luoda signaaleja toisesta laitteesta, yleensä mikro.

Olen käsin innoissani 5 V käyttämällä jännitteensäädin

Tässä tapauksessa on hyvin vaikea sanoa, jos moottori liikkuu, koska vain pieni askel koon. Voitteko liittää sen micro? Tai ainakin oascillator ja jotkut FF: n?

Olet todella tarpeen tuottaa askel ja suunnan signaaleja joko mikro tai 555. Kanssa 555, tuottaa pari 100 Hz kanttiaaltoa ja sitten manuaalisesti vaihtaa suuntiin. Varmista myös, että sinulla kelat oikein johdotettu. Voit kertoa mikä johtaa menevät sama kela on oikosulku ne yhteen - jos moottori on vaikeampi kääntää käsin he ovat samaan kelan. Jos sen yksinapainen moottori niin sinun täytyy selvittää keskustan kosketa. Muuten, jossa "Manual heräte" (kuulostaa Kinky ...) sinun pitäisi ainakin saada ainakin pieni nykäys Phil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back