SIEMENS 15V Bistabiili rele

E

elmanoduarte

Guest
Hei Tarvitsetko apua liittää Siemensin 15V. Bistabiilissa rele! "Cgi.ebay.com / ws / eBayISAPI.dll? ViewItem & item = 120307398166 & ssPageName = STRK: MEWAX: IT" Se on 6 nastaa, ei löydä + ja - 15V. in nastat! sen Bistabiili rele Voiko kukaan auttaa? : Sad: kiitos

Käytä yleismittari ja tarkista liitännät. Tämän jälkeen alkaa soveltaa noin 5 9V nastoihin, joita ei ole kytketty, jos havaitaan, että tappi on liitetty levittämisen jälkeen jännite, niin, että on tapit tarvitaan antamaan 15V.

cgi.ebay.com / ws / eBayISAPI.dll? ViewItem & item = 120307398166 & ssPageNam e = STRK: MEWAX: IT

Et yritä kirjoittaa selkeästi havaittavissa tyypin numeron Photo google? Ihmettelen, miten olet onnistunut saamaan oikealla bussilla kun menee kaupunkiin?

Normaalissa 12v rele, se on helppo havaita yhteyksiä, yleismittarilla, tai käyttämällä jännitteen, koska et korva ääntä, joten voimme erottaa riitti liitännät. Mutta tällaista releen paikalla ei ääntä kun tekee päälle tai pois päältä. Ja haluavat taulukkonäkymässä, hyvin NO im ei pysty lukemaan sitä, siksi im täällä pyytää apua. Tietoa bussilla, i dont tehdä, ei koskaan, käytän autoni koko ajan, asun Azorien saarilla, ei tarvitse ottaa bussi.

Kosketusasento esitetty osoittaa julkaisu kunnossa. Jos positiivinen potentiaali on napaan 3 tai negatiiviseen potentiaaliin napaan 6 nähden päätelaitteeseen 8, rele antaa käyttöasennossa. [COLOR = "hopea"] [SIZE = 1] ---------- Viesti lisätään 08:48 ---------- Edellinen viesti oli 08:47 ---------- [/SIZE] [/COLOR] On Bistabiili, 2 käämit. Ote esite

Kuvio 8 on Jauhettu. Voit virransyöttöjohtoa + ve 3 tai-ve-6

ok, im saada jotain. Yhteyden 15V - 3 ja + 8 se kytkin 1 ja 6, jos Syötän 3 ja 5, se poistetaan käytöstä 1 ja 6. Kyllä se on näin, mutta en minä tarvitse sen ei tarvitse tehdä 3 ja 5 OFF, ehkä ei tehdä itseni ymmärtäminen, joka puolestaan ​​päälle ja pois samalla yhteyksiä, kuten että huonosti voi mennä minun idea. Oletko ymmärtää minun tarvitse? kiitos

Hmm .... ei oikeastaan ​​... voitko kertoa mitä haluat releen tehdä? :)

Tarvitsen sitä syttyy ja syöttämällä samat kontaktit ja pois, kuten yhden kosketuksen pakki! nähdä? beacause näin minun täytyy vaihtaa 3 ja 5 saada se pois.

kyllä, mutta se ei kääntyy ruokkia samat yhteystiedot!

Yhteyden 15V - 3 ja + 8 se kytkin 1 ja 6, jos Syötän 3 ja 5, se poistetaan käytöstä 1 ja 6.? Oletko joka viittaa väärään kaaviota? Yhdistä GND-8, + ve-3-tai-ve-6. Sinun ulostulo liitäntä on 5 (yhteinen molemmille) 1 ja 10 5 vaihtaa. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 10:19 - -------- Edellinen viesti oli 10:13 ---------- [/SIZE]

Tämä rele sen projektiin tein, sen päälle ja radio toistin sistem, jossa Celular puhelin, käytän lähtöjännite tärinän sistem, voit ottaa 3V rele, tämä cliking yhden toutch pakki noita oli käynnistämällä 10 ampeeria radion sistem, mutta pakki mennyt, ja minun idea on käyttää relettä tilalle pakki. Ensimmäinen rele recives 3 volttia cllick sen vain toinen syöttö, soo se tarvitsee toisen välittää edelleen koko ajan, antil huonosti lähettää uuden tekstiviestin celulaar vaihtaa sille. get it? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 10:48 ---------- Edellinen viesti oli klo 10:29 - -------- [/SIZE] [/COLOR] Ongelma on sinun täytyy ruokkia muuttivat eri kontakteja on ja,, seee!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back