Siirtofunktio PFD

A

ack88

Guest
Hei, Kiitos jo etukäteen käsittelyssä. Yritän löytää siirtofunktio PFD korttelin kaavio PLL vuonna Cadence Virtuoso. Miten löydän siirtofunktio PFD estää? Miten voin lakaista tulon vaihe-ero saada siirtofunktio? - Kiitos

Miksi tarvitset sitä? Olettaen että on skalaari (KPFD) on tarpeeksi hyvä tapauksia olen nähnyt. Voit olla huolissaan epälineaarisuuden PFD melko (joka voi taittaa takaisin melua ja taajuuksien ympärillä kantaja), joka ei saa riittävästi siirtofunktio.

PFD lohkon siirtofunktio sisältää vuodesta kelluntaliivit ja latauspumpun. PFD tulo vaihtelu on delta vaihe-shift (delta-phi). Latauspumpun out on Ipump 2 * pi radiaanit vaihesiirto. siirtofunktio on: Ipump / 2 * pi.

Saro_k_82: kiitos vastauksesta, i käytetään lineaarista lähestymistapaa laskea kaikki hyötyä tietyn PLL mutta en saa tarvittavan tehon. Niinpä yritin saada tarkkaa suhdetta 2 tuloa vaiheentunnistimen. Onko sinulla lähestymistapaa, jotta saan tarkan epälineaarinen luonne PFD?

Nämä tontit i saadaan VCO ja PFD. mistä minä säätää vahvistuksen PFD siten, että i saada haluttu taajuus lähdössä VCO.

Minusta VCO vahvistus on epälineaarinen. VCO on korjattu. Vuodesta PFD ladata pumppu kunhan seuraat kuollut aika (veloituksetta pumppu siirtyy PFD UP / DOWN-signaali) oikein, ei pitäisi olla ongelma. Niin nykyinen tulisi seurata alipäästösuodattimen vaatimuksen.

Epälineaarinen vahvistuksen VCO on hyväksyttävää, kunhan se on monotoninen (Jos etsit lineaarisen VCO paljon paremmin kuin sinulla on, et voi koskaan lopettaa suunnitteluvaiheessa). On epälineaarisuuden PFD, jotka voivat aiheuttaa melua komponentteja taittamiseksi sisään taajuuksia. Sinun PFD siirto käyrä ei ole monotoninen, mikä voi aiheuttaa vakavia ongelmia, että PLL ehkä koskaan lukita, jos on tarpeeksi suuri vaihe-ero aloittaa. Vuonna lineaarinen alueella näyttää hyvin lineaarinen (jos sinulla on ollut tarpeeksi pisteitä välillä), joten ei pitäisi olla listaasi ongelmia. Jos et suunnitella murto-N PLL, kelluntaliivit lineaarisuus vaatimus olisi rennompi (mutta kaltevuuden muutoksia ei sallita) vain vahvistaa vaihe yksi tulo ja lakaista vaihe muiden tulo ja katso jännite CP solmu piirtää siirto käyrä

Kiitos kaverit vastauksen. Edellä PFD palsta piirretty samalla tavalla, i ovat vaihdelleet fb syötetystä + Pi pitämällä vertailusisäänmenon taajuus vakio. Ongelma i en jolla on se, että järjestelmä saa vaiheessa, mutta VCO lähtötaajuus ei taajuudella odottaa. Nyt olen antanut Clkin kuten 6MHz, ja olen käyttänyt kertoimella 4 silmukan. Joten mukaan kaavan minun pitäisi saada 24Mhz lähtönä, mutta Saan 45Mz tuotoksena ja avg (Vc) on noin 0,9 V

On olemassa erityinen suhde taajuuden muutos on kaksi tuloa ja vaihevirheen?

Mielestäni ongelmasi on muualla. PFD on viimeinen lohko, joka voi muuttaa kerrointa. Tarkista muiden lohkojen - FB jakaja, CP, LPF-vuoto ja VCO

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back