Siksi meidän on otettava. dxf-tiedoston meidän simulointi

V

vishal_sonam

Guest
Hei Haluan tietää, että miksi otamme. dxf-tiedoston meidän simulointi meidän valmistukseen. Kun menin valmistukseen, valmistajalle antennin kysyi minua. dxf-tiedoston niin haluan tietää että miten. dxf-tiedoston avulla saada suunnitteluun. kun i muuntaa minun ie3d tiedoston. dxf-tiedoston sain kuvan minun suunnittelua, mutta haluan tietää miten. dxf-tiedoston luoda kuvio tulostusta. saan tarkan ulottuvuuden minun patch kuin ulottuvuus minun laastari on 55mm x 87mm ja niin saan samaa kokoa tulostaa myös.

Se on vain valmistukseen. Valmistaja ei ole kiinnostunut suunnittelua, mutta kuvio on kuhunkin kerroksen suunnittelua. Vuonna valmistusvaiheessa Seuraavat asiat vaaditaan: * dxf-tiedosto, joka sisältää johdinmalli jokaisen kerroksen suunnittelua. Vuonna dxf-tiedoston, voit valita minkä tahansa laitteen. (Myös Gerber-formaatit ovat saatavissa, mutta dxf helposti riittää). * Erittely tiedosto sisältää tietoja suunnittelua kuten: eriste paksuuksia jokaisen kerroksen, kuparin paksuus, pinnoitus paksuus ja tyyppi, yksiköt piirustus, tekniset VIAS ja muut tiedot kriittisiä omaan toimintaan. * Vaihtoehtoisesti voit lisätä Gerber-tiedostoja eachlayer ja suunnittelua, mutta älä unohda lisätä Gerberin informaation määritystiedosto.

Se on vain valmistukseen. Valmistaja ei ole kiinnostunut suunnittelua, mutta kuvio on kuhunkin kerroksen suunnittelua. Vuonna valmistusvaiheessa Seuraavat asiat vaaditaan: * dxf-tiedosto, joka sisältää johdinmalli jokaisen kerroksen suunnittelua. Vuonna dxf-tiedoston, voit valita minkä tahansa laitteen. (Myös Gerber-formaatit ovat saatavissa, mutta dxf helposti riittää). * Erittely tiedosto sisältää tietoja suunnittelua kuten: eriste paksuuksia jokaisen kerroksen, kuparin paksuus, pinnoitus paksuus ja tyyppi, yksiköt piirustus, tekniset VIAS ja muut tiedot kriittisiä omaan toimintaan. * Vaihtoehtoisesti voit lisätä Gerber-tiedostoja eachlayer ja suunnittelua, mutta älä unohda lisätä Gerberin informaation määritystiedosto.
kiitos explaination,

DXF on ASCII-tiedonsiirto muodossa AutoCAD CAD työkalu. Tämä on noin monta vuotta ja on tullut de-facto standardi 2D-piirustuksen tietoja. Se on melko yksinkertainen ja tehokas ja helppo lukea. Sinun PCB valmistajan ohjelmisto ei tue IE3D tiedostoja, mutta DFX ulkoasu voi tuoda useiden CAD / EDA järjestelmiä. Kun käsittelet DXF-tiedostoja, varmista kertoa PCB valmistaja mitä yksiköitä olet käyttänyt. DXF-tiedosto on vain numeroita, mutta mitään tietoa yksiköistä. Kuten taylane on kuvattu, tarvitset hieman asiakirja määrittää yksiköille sekä tasojen nimet, jos ne eivät ole ilmeisiä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back