Silta ja instrumentaali vahvistin

I

igru25

Guest
Hei! Olen aloittelija elektroniikan ja yritän tehdä instrumentaali vahvistimeen minun venymäliuska. Olen jo tehnyt seuraavat piiri perustuu LM358, mutta en ole varma, jos se on OK. Haen yleismittarin välillä Vref (LM336) ja tuotannon ja nähdä jännite hyppää ylös ja alas - mistä 4mV ja 1.2V vaikka mitään voimaa venymäliuska sovellettu. Oma piiri on koottu kaiken voisin löytää internetin yhtenä suorituksena. Voisiko joku kertoa minulle, jos se näyttää ok vai ei? Tai miten voisin debug piiri ottaa vanha 20MHz oskilloskooppi? Joitakin tietoja: Punnitusanturit - 120 Ohm. Haluan analysoida pieni sormi Puristusvoima (mitattu silta lähtöjännite 0mV ja 1mV). Rgain = 200Ohm (Gain = 400). Kiitos jo etukäteen. [Liitä = CONFIG] 53508 [/ATTACH]

Igru25, olet toteuttanut Classic 3 Op Amp instrementation vahvistin. On hyvin vaikeaa saada tarkkoja vastuksen suhde tämän piirin käyttäen erillisiä vastuksia. Sinun ongelma voi olla, että hurina 5V herätteenä venymäanturi silta näkyy yhteinen tila jännite syöttö vahvistimet. Koska paritonta vastuksia, tämä samatahtijännite voidaan muuntaa jännite-ero (koska vastus ei täsmää) ja monistettiin kanssa vahvistuksen 400. Olet paljon parempi käyttää IC instrumentointivahvistin kuten Analog Devices AD624. .

Sinun ongelma voi olla, että hurina 5V herätteenä venymäanturi silta näkyy yhteinen tila jännite syöttö vahvistimet. Koska paritonta vastuksia, tämä samatahtijännite voidaan muuntaa jännite-ero (koska vastus ei täsmää) ja monistettiin kanssa vahvistuksen 400. Olet paljon parempi käyttää IC instrumentointivahvistin kuten Analog Devices AD624. .
Olen käyttänyt 0,1% toleranssi vastuksia. Kysymys - on mahdollista välttää mahdolliset heräte aaltoilu käyttäen akkuun (esimerkiksi litium nappiparistolla CR3032)? Aion pelata hieman Circuit ... ja jos se ei toimi - aion käyttää InAmp.

Et voi käyttää LM358 tehdä kunnon instrumentointivahvistin. Offset on aivan liian korkea. Olen varma olisi lepovirta / lepovirta offset / offset drift / lepovirta drift ongelmia. Voisit tehdä mitä haluat käyttää laadukkaita opamps mutta olisi helpompaa vain ostaa instrumentointivahvistin. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back