SIM300 moduuli palauttaa luodessaan socket

P

phaedrus

Guest
Hei, Olen ongelma SIM300 modeemi nollaamalla kun luon pistorasiaan käyttäen: AT + CIPSTART = "TCP", "xx.xxx.xxx.xx", "80" $ 0D. Modeemi on powered by seinälaturi. Kun minä teen tutkimuksissa PC Ei ole mitään ongelmaa. Kun yhdistän modeemin mikro ainoastaan hallituksen sitten ongelma ilmenee. Modeemin virtalähde molemmissa tapauksissa on same.All muita toimintoja (eli tehdä / vastaanottaa puheluja, luoda IP jne.) ovat myös toimii hienosti tällä aluksella. Oletan sen teho reset, koska saan: RDY + CFUN: 1 + CPIN: READY noin 10 sekunnin kuluttua lähetän CIPSTART komennon. Pienintäkään vihjettä siitä, mitä minun pitäisi varoa? Cheers.

Hei, Sen DC seinälaturi virran irrallisena modeemi vain RS232 pinouts toi ulos 9-nastainen DSUB. Tämä kytkentä tietokoneeseen tai mikro aluksella. Kuten sanoin modeemin moduuli toimii täydellisesti PC, mutta ei mikro aluksella. Molemmissa tapauksissa sama seinä-sovitin, muuttamatta asetuksia.

Ole hyvä chk jos yr microntroller saada uudelleen ....... ei u muuntaa voltag tasolla TTL???? Käytettäessä kanssa microntroller

Kiitos vastaaminen. 1) Ei mikro-ohjain ei saa nollata, tiedän, että koska olen laittanut joitakin LED tarkistaa reset kunnossa. 2) Hallitus on työskennellyt hieno soittaa Making, DTMF dekoodaus sama modeemi jo jonkin aikaa. Kuten sanoin, ongelma vain syntyy, kun luon pistorasiaan. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] on tasonsäätimen MAX siru 3.3V RS232 tasot modeemin.

Jos omaksujien työskentelevät poperly tietokoneen kanssa ..... ja ohjain saa kuitata kun attech ohjain sitten ainoa asia jää on ohjelma ..... voit varmistaa ohjaimen älä ripusta kun avaa socket huolimatta saada uudelleen ?????

No ongelma saatiin selvitettyä, kun olen oikosulussa nastat 1/4/6 modeemista.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back