SIM300 spontaani reset

C

carel101

Guest
Moi

Olen yrittänyt meille SIM300 moduuli GPRS viestintää.
Voin päälle moduuli, lähettää ja vastaanottaa SMS ilman hankaluuksia.(Tämä on toiminut hyvin jo jonkin aikaa)

Mutta kun olen lähettänyt AT CGDCONT, moduulin nollaa.Joskus se selviää AT CGDCONT komento vain nollata hetkellä voin lähettää AT CSTT.

Olen yrittänyt tehdä 100%, että tämä ei ole virtalähde kysymys, kytkemällä nippu alhainen ESR hylsyt ja laboratorio virtalähde samanaikaisesti VBATT, ja jännite on noin 4.2V.Kauko-ja tarjonta ei tunnu koskaan nousta yli 200 tai 300mV.

Onko virtalähde tiedotteet ainoa asia, joka voi aiheuttaa tällaista käytöstä?

Silloin ei kukaan tiedä kiva opetusohjelma selvitetään tarvittavat AT-komento toimenpiteet yhteyttä SMTP-palvelimeen.

Kaikki auttaa suuresti

Ystävällisin terveisin
Carel

Hi Carel,

Olen myös edessään samanlainen ongelma.
Joskus minun moduuli nollata kun lähetän

at cipstart = "TCP", "xxx.xxx.xxx.xxx", "YY"

tai

at cipsend = zz

Olen pannut merkille, että tämä ongelma saattaa ilmetä sen jälkeen, kun työhuoneeni puolestaan ilman edellytys 3 tuntia.
Luin moduuli lämpötila vähintään cmte?ja totesi, että tämä ongelma saattaa ilmetä, kun moduuli lämpötila nousee yli 35

Onko joku on ratkaisu tähän ongelmaan?

PRD

Sen jälkeen olen todennut, että minulla on virtalähde, jossa ongelmia.Tarjonta tarpeita, SIM300 aikana GPRS on paljon erilaista kuin normaalissa tilassa.Sinun suipply on kyettävä 2A piikkarit useita millisekuntia (mielestäni 2 tai 3ms).

Uskon, että kun lämpötila nousee, teidän virtalähde ei toimi niin hyvin enää, ja siksi SIM300 alkaa reset ..

Ystävällisin terveisin
Carel

Hei
kiinnittää erityistä huomiota tarjonnan virta, kun olet suunniteltaessa sovelluksia ja varmista, että syöttöjännitteellä koskaan putoaa alle 3.4V vaikka vain välittää puhkeamispaineen jonka aikana virrankulutus voi nousta jopa 2A.Jos virta jännite laskee alle 3.4V, moduuli voidaan kytkeä pois päältä.Sinun tarjonnan radan pitäisi olla sufficeint leveys ja paksuus kuljettaa 2A aikana välittää puhkeamispaineen ja etsivät signaali.

With Regards,
Ravi

Hi All,

Minun tapauksessani minun mcu käyttää sisäinen oskillaattori, joka on hyvin lämpötila herkkiä.Kun lämpötila muuttuu, taajuus on oskillaattori muuttunut, joiden seurauksena baudinopeus muuttunut.

PRD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back