SIM300D vuorovaikutuksessa HyperTerminal - Näyttö on

S

soulhacr

Guest
Hei Yritän yhdistää sim300d kanssa HyperTerminal sarjaportin kautta, mutta kun avaan HyperTerminal En voi kirjoittaa mitään. se vain juuttuu jonkin aikaa ja mitään ei tule näyttöön. Luulen moduuli on hyvä niin verkon tilan merkkivalo toimii hienosti, mutta en voi lähettää komennon moduuli. Olen liittänyt minun sim300d minun sarjaportin kautta MAX232. Olen vain käyttää nastoja 2,3,5 ja MAX232. Olen käynnissä minun MAX232 5 volttia ja minun sim300d on 4,1 volttia. Onko muita nastat minun pitää kytkeä?
  • My baudinopeus on asetettu 9600 (HyperTerminal).
  • Oletuksena sim300d on asetettu autobauding.
  • Minulla on vain yksi COM-portti, joten olen KNW että olen Liittäminen oikea portti. ja olen myös tarkistanut minun porttiin ja se toimii hienosti.
haluta ehdottaa jonkinlaista ratkaisua. Olen todella tarvitsevat apua.

et voi ennustaa modeemi on hieno pelkästään vilkkuva LED-luvulla. ensin tehdä silmukka takaisin testi vahvistaa, jos sarjaportin tietokoneen toimii tai ei .. kytke sarjakaapeli ja lyhyen PIN 2 ja 3 ja pidä kirjoittamalla merkkejä näppäimistöltä ... Sen pitäisi näkyä ikkunan ..... jos se ei tule niin lyhyt nastat 2 ja 3 liitin PC ja tyyppi jos saat merkit ikkunan kun kirjoitat .. jos saat sen sitten käyttöliittymä modeemi tietokoneeseen ja kertoa mitä tapahtuu ......

[Quote = ckshivaram, 932622] et voi ennustaa modeemi on hieno pelkästään vilkkuva LED-luvulla. ensin tehdä silmukka takaisin testi vahvistaa, jos sarjaportin tietokoneen toimii tai ei .. kytke sarjakaapeli ja lyhyen PIN 2 ja 3 ja pidä kirjoittamalla merkkejä näppäimistöltä ... Sen pitäisi näkyä ikkunan ..... jos se ei tule niin lyhyt nastat 2 ja 3 liitin PC ja tyyppi jos saat merkit ikkunan kun kirjoitat .. jos saat sen sitten käyttöliittymä modeemi tietokoneeseen ja kertoa mitä tapahtuu ......[/quote] Kiitos vastaamalla ckshivaram olen tehnyt silmukka takaisin testi. Ensin kytketty nastoihin 2 ja 3, eikä mitään näy Hyper Terminal. En tiedä miksi, mutta mitään ei näy ja Hyper Terminal jumittui kun olen kirjoittanut mitään merkkejä. Sitten olen etsinyt Google ja havaitsi, että RS232 minun olisi pitänyt kolme lyhyttä piirejä silmukka takaisin testi. Nämä oikosulut ovat: [list = 1] [*] kytkentä pin 2 ja 3 [*] kytkentä pin 4 ja 6 [*] kytkentä nastat 7 ja 8 [*] Leaving nastat 1, 5 ja 9 yksin [/LIST] Sitten tein nämä kolme oikosulkuja. Näiden oikosulut, pystyin näkemään kirjoitetut merkit näytettäväksi Hyper Terminal. Siksi sanoin edellisen työpaikkansa että sarjaportti toimii. Auttakaa minua.

mutta oikosulun 4 & 6 7 & 8 ei lainkaan tarvita .. Vain oikosulku nastat 2 ja 3 pitäisi antaa sinulle silmukka takaisin tulosta kuin aiot käyttää nollamodeemia .. joten ei ole kysymys minkään muiden nastojen kuin nastat 2,3,5. Sinun pitäisi saada lähtö loopback vain oikosulun pin 2 & 3. Jos saat ulostulo modeemi toimii myös ... kytke modeemi ja testata uudelleen .. jos lähtö ei tule sitten muuta TX ja RX pin liitäntä toisessa päässä kaapelin ja kokeilla ... mutta silmukka takaisin testi ei toimi, jos yrität lyhyitä muiden nastojen muuta kuin pin 2, & 3.

ckshivaram Olen tarkistanut toista sarjaporttia mutta se toimii liian pelkästään niittejä 2 ja 3. Olen käyttänyt tätä sarjaportin noin 1 kuukausi sitten polttaa minun mikro-ohjain joten tiedän se toimii. ckshivaram Onko mitään muuta keinoa tarkistaa sarjaporttiin?

yrittää seurata minun aiemmin postitse yhdistää modeemin ja kerro mitä tapahtui .........

yrittää seurata minun aiemmin postitse yhdistää modeemin ja kerro mitä tapahtui .........
Tämä on hyvin outoa ckshivaram. Liittämällä vain nastat 2 ja 3, en näe mitään tuloksen HyperTerminal. Mutta olen ladannut ohjelmiston [url = "http://www.hosenose.com/ftp/radio/LoopbackTest.exe"] LoopbackTest.exe [/URL] Testaa sarjaporttiin. Kytkin vain nastat 2 ja 3 ja se toimi hienosti. Joten se tarkoittaa minun sarjaportti toimii. Onko mahdollista, että minun Hyper Terminal on vioittunut? Kuten nastat kaksi ja 3 yhdistetty, en voinut nähdä mitään tulosta näyttämisen minun Hyper Terminal. (Mutta kun testasin minun sarjaportin kanssa 3 oikosulkuja kuten mainitsin edellisessä post, se näyttää mitä on tulossa). Thanks.

kyllä ​​voi poistaa ja asentaa uudelleen HyperTerminal ohjelmaa tai käyttää HyperTerminal samannäköisiä ohjelmistot testaukseen ... HyperTerminal on herkkä virus ... Toivottavasti järjestelmäsi on puhdas.

Tämä on piiri olen tehnyt. Olen asentanut minun HyperTerminal ja vielä mitään muutosta. tarkista minun piiri, onko se oikein vai ei. [Liitä = CONFIG] 59240 [/ATTACH]

ckshivaram Näitkö piiri? Onko jotain vikaa tai kaikki on kunnossa?

ckshivaram auttakaa minua tänne. Olen todella tarvitsevat saat tämän projektityöskentely. kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back