simuloida ylätason Vdd, Vss, GND virran poljinnopeutesi?

K

katrin

Guest
vuonna kadenssi Olen rakennuksen ylimmän tason piirit useat lohkot, eli ylätason lohko koostui useista piireistä lohkoja. kukin lohko käyttää [color = red] symboli Vdd, Vss, GND alkaen analoglib [/color]. Kun luon piiri symboli kaavamaisen, [color = red] nämä Vdd, Vss, GND ei oteta kuin nastat symboli [/color], se tuntuu nämä signaalit pidetään maailman signaaleja Nyt olen jo simulointi ylimmän tason kaavamaisen, ja haluan tietää Kokonaisvirrankulutus, siksi olen kiinnostunut tietämään läpi virtaava Vdd, Vss ja GND. Mutta koska ei ole PIN näille globaalin signaaleja, joten en voi löytää tapa näyttää Kokonaisvirrankulutus suoraan. [Color = # 444444] [/color] niin haluan tietää miten voin simuloida näitä globaaleja signaali virtaukset? kiitos

Jotta koko piirin virrankulutus u voi nähdä kuin virtaava ajatus jännitelähteinä. Annan u neuvoja on parempi käyttää perinyt yhteyksien sijaan globaali. Erittäin hyödyllinen asia. Kuinka käyttää tätä u voi lukea poljento dokumentointi. Tämä antaa u mahdollisuuden muuttaa syöttöliitäntää erityisiä tapauksia ja sulautetun tapauksissa. Vuonna ur tapauksessa u voi muuttaa toimittaa verkon nimi esim. "VDD!" jostain "local_vdd" lohko. Kuin paikka "presistor" oikeusasteen analogLib välillä "VDD!" ja "local_vdd". Niin u voi katsoa, että nykyinen virtaus estää. Huom: "presistor" ei lähetetä layout, yhtä Se on lyhyt. Katso vdd_inherit ja vss_inherit vuonna analogLib. Käytän perinyt liitäntä erillistä virtalähdettä, analoginen, digitaalinen ja ESD tarjonta on kiskot. En liitä ne yhteen vaikka presistors ylätason (yleensä minulla on yksi PIN VDD ja yksi GND). Voin siis kestää jonkin arvio on-chip rautatie vastustuskykyä, käytä sidottu rautalankamallien. Myös layouter ei voi kytkeä analogiset ja digitaaliset toimitukset suunniteltu lohko.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back