simulointi 2 antennien CST tai HFSS

S

shahid78

Guest
Hei Mietin onko mahdollista CST tai HFSS malliin 2 antennia ja tietty etäisyys toisistaan ja mitata S21 niiden välillä. Jos joku on onnistuneesti mallia, setup. Olisin kiitollinen, jos he uplaod niiden malli. mitään ehdotuksia luoda tällaisia malli setup olisi erittäin tervetullut osalta

Aseta malli kuin olisit mallinnus voimajohdon. Portit molemmissa päissä. Tästä huolimatta on olemassa suuri todennäköisyys, että kaikki hyödylliset malli on liian iso todella ajaa millä tahansa muulla hyväksyttävällä tietokoneella. Ensimmäinen tekijä on "tietty etäisyys". Seuraava on taajuus ja yksityiskohtaisesti mallinnettu antennit. RAM on pidettävä hyvin. Onnea ja toivon olet tehokas tietokone. Olen mallinnettu useita antenneja, tietty etäisyys toisistaan, onnistuneesti käyttää HFSS. En ole vapautta jakaa malleja.

hi Azulykit hyvin Arvostan kommentteja kysymykseeni. Ymmärrän täysin mitä te mainitsitte postitse. todellisuudessa Olen onnistuneesti mallinnettu kaksi 2,4 GHz dipolien etäisyydellä 10cm. mutta tulokset sain eivät ole sitä mitä haluan pohjimmiltaan Haluan malli kokeellinen setup mittaamiseen bandgap on EBG rakenteita. tässä kokoonpanossa käytämme mittapäät ja silmukoita vastakkaisella puolella perodic rakenne ja kuin S21 näyttää aseman bandgap. niin olisin kiitollinen jos voisitte vahvistaa, onko sinulla mallinnettu tällaisen tilanteen ansiosta

Olen jo tehnyt sen CST MWS 2008. kahdesta saman antenni säteilee yhdellä PCB sekä virtaa eri satamissa. onnea!

Hei Shahid, Sinun ei tarvitse dipolien jos haluat simuloida S21 ominaisuudet EBG pinnan. Vuonna HFSS voit laittaa EBG suunnittelu (yli 3 solua / sienet) alareunassa suorakulmainen laatikko. Sitten voit määrittää PEC BC alle sieniä (kuten maataso), PMC eKr. laterals ja sieniä (tuottaa jaksotus) ja säteilyn BC yläreunassa EBG solut (sinun täytyy suunnitella simulointi laatikko korkeus paljon suurempi kuin paksuus / korkeus sieniä / solut). Lopuksi voit käyttää kahta Waveports jäljelle jäävien kahdet kasvot suorakulmainen simulointi ruutuun. Kun sitten simuloida, voit helposti piirtää S11 ja S21 parametrien välillä Portit ylitettäessä / läpi EBG soluja. Bye, Pere

Kuinka nähdä vaikutuksen kuvion yksi antenni muista sijoitettu fyysisesti erilleen .. in HFSS

Hi Pere kiitos kommentteja viestiini. No en koskaan päästä hyviin tuloksiin menetelmän puhuitte. thats miksi Etsin joku muu tapa löytää bandgap asema kuitenkin yksi kysymys mallinnus setup mainittu sinua. sanoit sovelleta säteilyn reunaehto päälle EBG soluja. Tarkoititko päälle EBG rakenteen tai päälle simulointi suorakulmainen laatikko? jos minä sovellamme säteilyllä BC päälle suorakulmaisen laatikon sitten kun käytämme aaltojohto satamat, alareunassa satamien meillä PEC ja ylimpänä satamien saamme säteilyä eaa. älä luulet meidän shoudissa on PEC BC yläosassa ja alaosassa aaltojohto portti korjaa, jos olen väärässä Kiitos mielenkiinnostasi tätä aihetta koskevat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back