simulointi 3 terminaalin NMOS vuonna peikko

J

jobdone

Guest
Hi all,

Minulla on ongelma käyttämällä peikko.

Tämä peikko netlister ei korvaa "GND!"net-yhteys on NMOS irtotavarana terminaalia varten (3-terminaalin NMOS tunnus) on netlist Global Net 0, koska se ei kaikkien muiden GND!yhteyksiä.

Toisin sanoen, yhteydet "GND!"(avulla ja GND-tunnus analogLib) on NMOS lähteet ja jännitteen lähteistä works fine, kuten nämä liitokset ovat osoitettu olevan yhteydessä Global Net 0 koskee netlist.Kuitenkin implisiittisiä GND!yhteys pääosa node (kun NMOS ominaisuuksia sheet) pysyy "GND!"että netlist sijaan, että ne muunnetaan Global Net 0.

Tässä on esimerkki netlist on yksinkertainen inverter:
M0 (ZA vdd! Vdd!) Ami06P w = 6u l = 600N as = 9e-12 AD = 9e-12 ps = 15.0u pd = 15.0u \
m = 1 region = Lau
M1 (ZA 0 GND!) Ami06N w = 3U l = 600N as = 4.5e-12 AD = 4.5e-12 ps = 9u pd = 9u m = 1 \
region = Lau

Kuitenkin, jos voin vaihtaa simulaattorista, spectreS eli "GND!"ja NMOS irtotavarana terminaali on netlisted nettotilaan 0.

Minulla oli tilaisuus vaihtaa irtotavarana node paikallisesti yhden nmos from "GND!""0" sen ominaisuuksia ja se heijastui myös netlist.Mutta kun olen yrittänyt muuttaa oletusarvoa netto ilmausta on peikko mieltä "nmos", se ei hyväksy "0", ja kieltäytyi tunnustamasta sitä maailmanlaajuinen net.Se ehdotti, käyttäen "0!", Joka ei ole mitään järkeä joko.

Minulla oli suuri piiri joka simuloitava hyvin spectreS nyt Haluaisin simuloida se peikko.En halua muuttaa kunkin yksittäisen nmos.Ymmärrän, että minun voi käyttää nmos4 malli, mutta se on myös paljon työtä.

Kiitos avustanne.

PS.Olen kokeillut sekä IC514, ja IC6.Tämä peikko versio on 6.12.Olen käyttäen NCSU PDK.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back