simulointi microblaze-EDK pohjainen suunnittelu ...

K

kvingle

Guest
Apua plz .... Yritän tehdä simulaation sulautetun järjestelmän suunniteltu Xilinx EDK-ISE.Design on mikro Blaze pehmeä ydin instantiated. Sovellus koodi oli riittävän suuri pakottaa meidät käyttämään ulkoista ram.we käytät st SPI muisti (m25p16 ) konfigurointiin ja tietojen säilyttämisen ulkoisten ram.A pieni ohjelma oli tallennettu Bram siirtää tämä SPI muistitieto ulkoisiin ram.i koottu kaikki EDK ja ISE kirjastot needed.The EDK myös on antanut minulle tarvittavan järjestelmän init-tiedoston alustaa estää ram.I ladannut virtaus että olen seuraava ... Nyt ongelmani on että haluan simuloida koko suunnittelu .. ja Bram ohjelmaan sain system_init tiedostot EDK simulointimalli .. Halusin luoda simulaatio mallin ram. Olen kirjoittanut koodin ram muistia. No olen MCS tai hex luotu c code.Can joku kertoa minulle, miten alustaa VHDL muisti malliin käyttäen MCS tai hex-tiedoston .... jotta voin alustaa ulkoista RAM kanssa minun ohjelma data .. plz ...:?:

Käytätkö microblaze simulaattori? simuloimalla tällainen järjestelmä on minusta kuin iso headace. jos sinulla on oma IP-koodi, on kohtuullista simuloida tätä laitetta, mutta en ymmärrä miksi haluat simuloida koko järjestelmän, joka mikäli olen oikein ymmärtänyt on Xilinxin ip ydintä? Parasta on ajaa koodia suoraan kohde, ja käyttää gdb virheenkorjaukseen!

[Quote = shawndaking] Käytätkö microblaze simulaattori? jos sinulla on oma IP-koodi, on kohtuullista simuloida tätä laitetta, mutta en ymmärrä miksi haluat simuloida koko järjestelmän, joka mikäli olen oikein ymmärtänyt on Xilinxin ip ydintä? Parasta on ajaa koodia suoraan kohde, ja käyttää gdb virheenjäljitykseen! [/quote] No.I Käytän ModelSim. Oma suunnittelu ei rajoitu microblaze vain .... on toinen moduuli sisällä FPGA (sen spartan3e1200) tekee melko monimutkainen työ ja puhu Ublaze kanssa 7 UARTs ja kaksi 32 bittinen GPIO luvulla. Kyllä me tarkistaa koko design laitteistosta suoraan mutta minun on vaikea päästä sisälle design.

mitä normaalisti tehdä, on vain simuloimalla minun ip (testattavan) ja sen ympäristö - eli eri bussit kiinni cpu kuten opb, PLB, DCR, NPI ... ja sitten minä edistää lukee ja kirjoittaa CPU HW tai HW CPU: lle, kuten muistin acceses. Sitten ajaa vastaavia menettelyjä koskeva tavoite.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back