Simulointi mikroliuska antennien

J

jakjoud

Guest
Hei, olen aloittelija antenni tutkimuksessa, joten haluan vain pyytää jotain STUF voisi auttaa minua simuloida säteilykuviot antennien. Kiitoksia paljon

Voit käyttää IE3D tai HFSS simuloida antennin säteilykuviot. IE3D on 2,5-D-simulaattori, ja HFSS on 3D-simulaattori. Ehdotan, käytät ensin IE3D saada antennin prototyyppi, niin käytä HFSS simuloida. Koska käytössä IE3D on nopeampi kuin HFSS 2 ~ 5 kertaa.

Mikroliuskarakenteinen antennit voidaan helposti ja tarkasti simuloidaan käyttäen ADS Momentum.

Kiitos paljon, mutta en tiedä mistä voin ladata tämän hyödykkeet, minun latauslinkin edes se kokeiluversio vain aika kokeilla sitä.

Hei Megi, kiitos linkin, mutta en löytänyt mitään linkkiä ladataksesi, on vain jonkin verran dokumentaatiota, ja lomakkeissa. Auta minua

Voit ladata IE3D kokeiluversio täytyy rekisteröityä Zeland Software (siirry "Get Evaluation tili ja salasana"-osiossa http://www.zeland.com/ ). Ja kun saat yout käyttäjätunnuksen ja salasanan, et voisi ladata IE3D ohjelmistoja. Onnea :) Megi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back