Sin generaattorin taajuus on 1 MHz, ja Vpp 10-20 volttia

A

aviaden

Guest
Hei, minun täytyy rakentaa synti generaattorin taajuus on 1 MHz, ja Vpp 10-20 volttia. Olen rakentanut Wein birdge ja ja käytetty 741 Op Amp. Mutta sain mukavan synti vain FREQ jopa 100 kHz. Yritin vaihtaa AD8042, OP AMP, että on parempi BW, mutta ilman sucsses. Olisin kiitollinen mitään ideoita miten saada mukava sinus aalto täytä näitä vaatimuksia. Thanks, Aviad

AVIADEN on useita oskillaattori piirejä - ja WIEN tyyppi ei varmasti ole paras, mutta joka tapauksessa tarvitset paremman OPAMP. Vähimmäisvaatimukset: 1) OPAMP kauttakulku taajuus Ft> 100 * OIKEUS (= osk. Taajuus) 2) OPAMP Muutosnopeus SR> 2Pi * For * Umax (Umax = lähtö amplitudi).

Yritin vaihtaa AD8042, OP AMP, että on parempi BW, mutta ilman sucsses.
Mitä "tuloksetta" tarkoittaa tässä yhteydessä? - Se ei toiminut, mutta et ole vielä tarkistaa miksi? - Tiedätkö, mikä on ongelma, mutta ei wan't kertoa? Olen melko varma, että voit rakentaa 1 MHz Wien silta oskillaattori wieth AD8041 tai 8042 (dual AD8041), ainakin OP on tarpeeksi nopea. Mutta se on vain + / - 5V tarjontaa, joten se ei täytä tasosi vaatimuksia.

Ok. Kiitos tietoa OP AMP. Voisitteko lähettää minulle piirin hyvän oskillaattorin? tai kerro, mitä scillator nimi on? tai viittauksilla tähän piirin web ... Thanks paljon, Aviad.

[Quote = aviaden] Voisitteko lähettää minulle piirin hyvän oskillaattorin? [/Quote] Mikä on hyvä auto? Onko sinulla vastauksen? Sinun pitäisi kertoa meille jotakin teidän vaatimukset: * tunability? * Taajuus vakautta? * Enintään THD? * Amplitudi täsmällisyys ja vakautta? * Useita sallittu opamps * Oliko unohdin jotain??

Hi aviaden nähdä, että Wein-sillan käyttö nopea OP AMP lm318 saada 1mega Hz ja suurjännite Swing

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back