Siniaalto invertteri kanssa suljetun piirin kuorman asetus

I

irfan42

Guest
Dear All, Olen tehnyt siniaalto invertteri, joka toimii hienosti, mutta kun laitoin kuormitus, se on lähtöjännite laskee, sitten lisätä amplitudin siniaallon päässä Bubba oskillaattori sitten lähtöjännite kasvaa, nyt kysymykseni kuuluu, että miten voin tehdä tämän automaattisesti läpi vertailuryhmässä IC tai muuta tekniikkaa, kerro minulle tullaan odottamaan vastaustasi. Terveisin, Irfan Hussain Ibn Khaldun SYSTEMS 65-C, 2. kerros puolustusministeriö kaupallinen alue "" DHA, Phase-II Karachi-75500 Pakistan. Sähköposti: irfan@ibnkhaldun.com.pk Kotisivut: www.ibnkhaldun.com.pk Cell: +92 (0) 344 3051331

FET käytetään Wien Bridge sini-oskillaattori tehdä sen lähtötaso jatkuvasti. FET on automaattinen tasonsäätö. Onko invertteri käyttäen sini-ajamisen vahvistin? Sitten se tuhlaa paljon voimaa tehdä lämpöä. Muutettu sini-invertteri (oikeastaan se on muutettu kanttiaalto) ja PWM puhdasta sini-aalto inverter oikaisee sen teho ja käyttää DC muuttaa leveyttä sen pulssien Jänniteviesti ohjaus.

Voitteko näyttää minulle, miten voit muuttaa lähdön siniaalto invertteri DC lomake ohjaus dutycycle tai lähtöjännite? Olen kokeile fullbridge tasasuuntaaja mutta tee se. Onko sinulla anyidea siitä? Thanks ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back