S
SherpaDoug
Guest
Yritän käyttää DraftSight tehdä joitakin mekaanisia laitteita minun PCB. DraftSight on SolidWorks ilmaistarjous 2D klooni AutoCAD. Jos menen McMaster.com ja saada. Dwg-tai. DXF piirustus pultti (MCM # 99306A624 esimerkiksi) pultti tulee skaalattuna 0,7 x kokoon. Pituus pultin huusivat piirustus on 1 ". Pituus pultti käyttäen DraftSight ulottuvuus työkalu on 0,7" Jos minä mittakaavassa koko pultti jonka 1/0.7 = 1,42857 ulottuvuus työkalu nyt sanoo, että se on 1 ", mutta teksti piirustus maagisesti muuttuu 1,429 "Onko mitään keinoa yhdistää nämä kaksi? Pitääkö minun poistaa kaikki McMaster mitat, mittakaava osa, ja tehdä uusia ulottuvuuksia? Ovatko McMaster piirustukset väärä? Tämän vuoksi on todella vaikea tehdä piirustuksen tuoduista osista. PS Olen juuri kokeillut toisella tietokoneella oikeilla AutoCAD ja se ei sama asia. Joten joko McMaster on huono piirustuksia, tai olen jotenkin hämmentynyt ..... PPS Noin puolet McMaster n 3 / 8 "x 1" hex pultit (erityylisiä) ovat oikean kokoisia ja piirustukset, jotkut ovat liian isoja ja jotkut ovat liian pieniä. Oletan sinun täytyy tarkistaa jokainen osa tuot ja korjata huonoja :-(