sle4428 älykortti

A

ahbadawy

Guest
Dear All, yritän lukea / wtite ja sle4428 EEPROM Smart Card. kiitos jos joku on lähde / mallikoodi tai apua juuri kerro. kiitos,

Onko sinulla lomakkeissa tai minun pitäisi lähettää heille? Ne sisältävät yksityiskohtaisia silmälasit noin kommunikointiprotokolla, ajoituksia, erityispiirteet ... Jos on tarkka ongelma? Mik

Fow mitä tiedän lomakkeissa nämä tiedot ovat saatavissa valmistajat vain allekirjoittaa NDA, koska ne ovat kaikki varattuja infot.

Olen ladannut Data Sheet mutta on olemassa joitakin miising pistettä minua. Jos joku on lähdekoodi näytteen, että minulla olisi tervetullutta. Olen lukea / kirjoittaa älykortin avulla yleiskäyttöinen uController kuten 8051. kiitos,

Hei kaikki minäkin kirjoitin vuorovaikutuksessa ohjelman C SLE4428 jos joku epäilee kysyä minulta. Terveisin Gopi

haku yahoo ryhmien u'll löytää ryhmä puhuu älykorttien ja varsinkin yksi ur etsii + +

Hei, mikä ryhmä keskustelee Yritin, mutta ei löydä. kanisteri u kerro osalta Gopi

4Smart: Teen C51 proge tämän ohjeen askel askeleelta. se todella toimi. Minun 4 / 5-kortti lukkiutuu. any1 voi lähettää täällä voimassa ja TOIMII esimerkki? kiitos.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back