SMART CARD Development Kit

A

ahlnus

Guest
Smart Card Developer n Kit (Kustantaja: Macmillan Computer Publishing) Tekijä (t): Scott Guthery; Tim Jurgensen Tämä on hyödyllinen kirja älykortin ohjelmointi. Nauti siitä.

ja tämä osa kaaviota useimmat ihmiset käyttää älykorttien ja ohjelmoijat hauska kortti kulta Card Silver-kortin ja ... : Arrow:

voisi u kerro minulle, mitä r turvallisuutta koskevien standardien älykortit. thax Deepak

voi tahansa 1 lähettää minulle teknisiä eritelmiä älykortin koska r aikoo kehittää älykortti perustuu application.i on erittäin kiitollisia jos 1 voi tehdä tämän minulle. kiittää u Deepak

voi tahansa 1 lahjoittaa minulle 5 pistettä, jotta voin ladata älykortin työkalusarja. thax Deepak

Stop lähettämistä turhaa vain saada pisteitä. Tämä on varma tapa saada varoitukset, jotka vähentävät pisteitä. LUE SÄÄNNÖT!. Sinun ei tarvitse muistuttaa ladata tiedostoja yllä. Käytä "vapaa peili"-linkkiä. / Pisoiu

Anteeksi kuhmu on aikaa käydä läpi sääntöjä Teen sen heti, thax depak

sinulla on jokin idea n. LCD näytössä oleva on älykortin (tarkoitan nimi thecompany joka on tehnyt tätä ennen. ahlnus voisi u antakaa minulle lyhyt ajatus tästä. thax Deepak

Conditional Access Modules (CAM) on laajalti käytössä Digital Satellite recievers. Tämä on johdatus tunnettu modells ja kamerat.

Mikä ohjelmointikieli on hyödyllisin älykortteihin. Voinko kehittää älykortti, joka voi tunnistaa äänentunnistus. Thanx

Mikä helvetti on älykortti? mitä te ihmiset puhutte? on sitten pankkikorttien tai jotain? viimeksi kuulin älykortteja on RadioShack mainos joidenkin kuningas maksukortti, voi joku Enlight minua please?!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back