Smartvoltage Flash

C

Cluricaun

Guest
Hei

Olen vanha tietokone säästö on EPROM-piirit (Z88 on Sincalir), nyt ne myyvät flash EPROM-piirit (1Mb) rakentuu 28F008S5.Olen pinout ja kaikkea, mutta ei löydä tätä siru kohtuulliseen hintaan.Vanha EPROM-piirit on ohjelmasuunnitelman jännitteen 12V (?) Ja niin se 28F008S5, mutta on olemassa muita flash muistosi 12V ohjelmointi jännite tai toiseen siru, että en voi käyttää, jos minulla pienempi jännite 12-5 V?Olen uusi tässä muistin tavaraa, mutta on olemassa paljon muita malleja paljon kehittyneempien joten toivon, että joku voi antaa minulle neuvoja.Onko se tarpeeksi pienempi jännite kanssa zener vai onko tarpeen tehdä enemmän kehittyneitä muutoksia.Jos minun pitää se pieni Voin esittää joitakin ylimääräisiä piiri vuonna kortin haltijalle.

Thanks in advance

 
Fixstars Solutions to japońska firma zajmująca się produkcją nośników SSD o dużych pojemnościach. Obecnie ma ona w swojej ofercie dwa 2,5-calowe modele 1000M i 3000M. Pierwszy z nich ma pojemność wynoszącą 1 TB, drugi - 3 TB. I to właśnie pojemności SSD mają wyróżnić przedsiębiorstwo Fixstars na tle konkurencji. Jej przedstawiciele uważają, że jest...

Read more...
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top