SMS-ilmoitustaulu - kytkentäkaavio

N

nirajjain.ec

Guest
Hei Sir, haluaa SMS-ilmoitustaulu, jossa näytön järjestelmä on LED ja mikro on ATMEGA8L of Atmel mutta i dont on piirikaavio tämän komponenttien olen piirikaavio, jossa LCD-näyttö on olemassa n ohjain on smthng PIR ... .. joten plz auttaa minua .. antaa kytkentäkaavio plzzzzzz odotan Urs vastausta

Antakaa lisätietoja projektin tarpeisiin.
Oma projekti on SMS-ilmoitustaulu, jossa on langaton ilmoitustaulu, joka on kytketty GSM-modeemi WID apua mikrokontrollerin ja MAX232 IC joudun Näytä ilmoitus LED-näyttö aluksella joten en halua piirikaavio että ..

LED Matrix on 5 * 16 ja ya noin vain video, mutta mikro on ATMEGA8L of Atmel ..

Olet stricly liittyvät ATMEGA8 tai se voi olla mikä tahansa muu?

voi olla mikä tahansa muu kuin ATMEGA8L on paras tähän hankkeeseen.

Parempi käyttää ATMEGA8A-AU sen 16MHz ja ATMEGA8L on 8MHz molemmat ovat TQFP32, myös AU on halvempaa.

Hei herra tässä kaavamaisen ei ole yhteyttä mikrokontrollerin ja Max 232 IC. ja voimme käyttää AT89c51rd2 tai AT89C52 mikrokontrollerin tai ATMEGA8L Plz

Hei herra tässä kaavamaisen ei ole yhteyttä mikrokontrollerin ja Max 232 IC. ja voimme käyttää AT89c51rd2 tai AT89C52 mikro tai ATMEGA8L Plz
On yhteys mikro MAX232 vuonna pin 25 ja 26.

Mutta sir on niiden tahansa kaavio, jossa ATMEGA8L käytetään WID LED-näyttö.?

tehokkaampi käyttö ATMEGA8A-AU sen 16MHz ja ATMEGA8L on 8MHz molemmat ovat TQFP32, myös AU on halvempaa.
Hei herra, Voimmeko käyttää AT89C51 tai AT89C52 vai p89c52? joten jos kyllä ​​niin antakaa minulle täydellinen kaavio tekstiviestipohjainen ilmoitustaululla WID tahansa näyttö (LCD tai LED).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back