SMS-kodin automaatio.

A

Ammar873

Guest
Hay Guys, Haluan suunnitella hanketta, jolla ohjataan kodinkoneet tekstiviestillä käyttäen AT89S52 mikro-ohjain. Voin tehdä laitteiston osassa, mutta en ymmärrä ohjelmointi tämän mikro-ohjain. Mistä minun pitäisi aloittaa ohjelmointi C-kielellä. Olen huolellisesti lukenut AT komennot GSM max 232 ja Sarjaportti Lähetetty mikro-ohjain, mutta en ole löytänyt C-kielen komentoja tai malli 8051 AT89S52 mikro-ohjain toimii tekstiviestien lähettämisestä ja vastaanottamisesta. Kuinka ohjelma, mikro-ohjain? Kuinka käyttää AT-komentoja C? Mikä on siirtonopeus UART etc etc miten voimme käyttää satamia mikrokontrolleri? Miten käsitellä komentoja, kun me Lähetä tekstiviesti Mobile GSM-moduuli? Niin paljon komplikaatioita ohjelmointi auttakaa minua. Ystävällisesti auttaa tekemään projektin mahdolliseksi minulle viimeinen projektin esittämiselle on 20 heinäkuu en ole edes sanaakaan ohjelmoinnin puolella.

Hae Foorumi antaa sinulle enemmän tuloksia kuin minulla itselläni on vastannut yli 50 kertaa ... sen yhteinen kysymys ja pyytää sinua etsimään foorumi oikein kaikki hakusanat ....

Joo. Voit hakea että luultavasti. Voit kokeilla [url = "http://www.thesolentelectronichome.co.uk/security-control/home-cctv"] Etusivu CCTV [/URL] avainsanan sinulle SMS perustuva kotiautomaatio. : Grin:

Hei, voi olla, opiskella, miten tehdä yksinkertainen ohjelma laitteeseen ennen kuin voit tehdä rajapinnat .. yritämme auttaa sinua vuorovaikutuksessa, jos sinulla on ongelmia ..

Mielestäni Romel on jo tehnyt lähettämällä tekstiviesti ja hän on asiantuntija, että hän on ymmärtänyt, että käsite tässä foorumissa .... Hänen kierre on aktiivinen ja monet ihmiset käyttävät sitä viitteenä .... romel voi laittaa jotka viittaavat hänelle .... missä interfced GSM woth 8051 .... Voit myös laittaa koodin että ... on hyödyllistä ja jos voit auttaa toisia oman asiantuntemuksen tiedon ...

Luulen Romel on jo tehnyt lähettämällä tekstiviesti ja hän on asiantuntija, että hän on ymmärtänyt, että käsite tässä foorumissa .... Hänen kierre on aktiivinen ja monet ihmiset käyttävät sitä viitteenä .... romel voi laittaa jotka viittaavat hänelle .... missä interfced GSM woth 8051 .... Voit myös laittaa koodin että ... on hyödyllistä ja jos voit auttaa toisia oman asiantuntemuksen tiedon ...
hehe Im ole asiantuntija, mutta tiedän, että voin auttaa häntä tässä asiassa .. Hän sanoi dont tiedä vielä joitakin perusasioita ja ohjain niin uskon hänen olisi parempi ymmärrys ensin perusasiat .. muuten tämä on säiettä. näette miten voin lähettää ja lukea kautta UART .. [Size = 1 ]---------- Post Lisätty 16:14 ---------- Edellinen viesti oli 16:09 ----------[/SIZE] [/color] lukea läpi, että lanka ja opit paljon siitä mitä tarvitset .. mutta jälleen Ehdotan oppia perusasiat ensimmäinen

@ Romel lähetät linkin ja luin linkki mutta Voisitteko auttaa minua, että kuinka voimme yhdistää AT89C52 on MAX232 ja MAX 232 sarjaporttiin. Se on enemmän hyötyä, jos annat minulle kaavamaisen on tehnyt tämän.

circuit_232.jpg
kondensaattori on 1uF

Rx ja Tx yhteyden mistä mikro-ohjain on totta?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Viesti lisätty klo 18:15 ---------- Edellinen viesti oli 18.14 ----------</span></span>
Rx ja Tx yhteyden mistä mikro-ohjain on totta.? [COLOR = "Silver"] [size = 1] - -------- Viesti lisätty kello 18.16 ---------- Edellinen viesti oli klo 18:15 ----------[/SIZE] [/color] @ Romel kiitos paljon. teet minun projektini helpommaksi.

Ei hätää .. lukea MAX232 noin tehtävänsä .. kyllä rx ja TXT toiselle puolelle on liitetty mikro koska teette serial vuorovaikutuksessa myöhemmin ..

Serial Liitännät?

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 18.21 ---------- Edellinen viesti oli 18:19 - --------</span></span>
Ensin kytke datakaapeli ja kännykkääni sarjaporttiin ja sitten yhteys sarjaportin max 232 sama kuin kuvan lähetät ja lopulta yhdistää rx ja tx Max 232 mikro-ohjain on se ok na?

kaavio on oikein .. on max 232 at modeemi lopussa ja ohjaimen päähän niin se on kuin tämä modeemi -> MAX232 maz232 -> mikrokontrolleri

Kiitos vielä yksi kysymys Miten voin liittää minun releet vuodesta ULN2003 minun mikro-ohjain . mobiili ---> sarjaportin ----> MAX232 ----> mikrokontrolleri ---> nyt josta nastat MCU Liityn ULN 2003.

Mobiili ---> sarjakaapeli ----> MAX232 ----> mikrokontrolleri --->
Voit myös poistaa MAX232 Jos modeemi toimii 5V tai jos se pystyy käsittelemään 5v .. Voit kytkeä modeemin ohjain mutta kun liität modeemin / Mobile PC älä unohda MAX232 juttu
Nyt josta nastat MCU Liityn ULN 2003.
saamme siinä vaiheessa myöhemmin .. . Tämä on vain ehdotus älä sekoita kaikki nämä asiat mielessäsi .. keskittyä 1 vaiheessa, jos olet aloittaja ... vain ehdotus ..

@ Romel ok varma Teen työtä kunnes sen MCU vuonna Proteus sitten pyydän teitä saman kysymyksen tulevaisuudessa :)

kyllä .. vain maaliin kaikki MCU osa sitten jos sen valmis toinen kysymys .. hehe

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back